Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@23:25:44 GMT

وکیل سابق ترامپ به 3 سال زندان محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۱۴۶

وکیل سابق ترامپ به 3 سال زندان محکوم شد

مایکل کوهن، وکیل، کارچاق‌کن و صندوقچه اسرار سابق ترامپ به 3 سال زندان محکوم شد.

به گزارش فارس، «مایکل کوهن»، وکیل شخصی سابق ترامپ به 3 سال زندان محکوم شده است.

وی کارچاق‌کن سابق ترامپ و صندوقچه اسرار او محسوب می‌شد.

اتهام مایکل کوهن که به‌خاطر آن مجرم شناخته شده و به زندان محکوم گردیده، پرداخت حق آلسکوت از طرف ترامپ به دو زنی بوده که رئیس‌جمهور آمریکا پیش از تصدی این سمت با آنها ارتباط نامشروع داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر اتهام کوهن که به‌خاطر آن به دو ماه زندان محکوم شده، دروغ‌گویی به کنگره در خصوص یک پروژه شرکت ترامپ در روسیه بوده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری مدعی تجاوز جنسی به صهیونیست‌ها در هفت اکتبر

نشریه عبری پرده از رسوایی ادعاهای واهی وکیل زن صهیونیست درباره تجاوز جنسی حماس در عملیات هفتم اکتبر برداشته و به دروغ بودن این ادعاها اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد ادعاهایی که از سوی یک وکیل زن اسرائیلی به نام «کوچاو الکایام لِوی» درباره ارتکاب تجاوز جنسی از سوی نیروهای جنبش حماس در جریان عملیات هفتم اکتبر «طوفان الاقصی» مطرح شده و در سطحی وسیع در رسانه‌های این رژیم و متحدان آن انتشار پیدا کردند دروغ از آب درآمدند در حالی که وکیل مذکور میلیون‌ها دلار پولی که برای انجام تحقیقات درباره این ادعاها درخواست کرده بود را بالا کشیده است.

این روزنامه عبری نوشت منابع رسمی اعلام کرده‌اند کوچاو الکایام لِوی «ماجراهای دروغ و تحقیقات نادرست» درباره حملات هفتم اکتبر جنبش حماس منتشر کرده و از این راه میلیون‌ها دلار پول جمع‌آوری کرده است در حالی که به گفته همین منابع او یک فرد «غیرقابل اعتماد» است.

طبق گزارش این نشریه، یک مقام ناشناس اسرائیلی گفت ادعا درباره «پاره کردن شکم زن باردار» توسط حماس در هفتم اکتبر که در سطح گسترده‌ای در رسانه‌های غربی انتشار پیدا کرده و بعدا دروغ بودن آن محرز شد، «به اعتبار اسرائیل لطمه وارد کرد.»

در ادامه این گزارش آمده است مقام رژیم صهیونیستی تاکید کرد: «این زن یک شخص غیرقابل اعتماد است» و اسناد و مدارکی که الکایام لوی در ارتباط با این ادعاها مطرح کرد هیچ ارتباطی به حماس نداشتند.

این وکیل که رئیس اندیشکده صهیونیستی «انستیتوی دبوراه» و مدرس دپارتمان روابط بین‌المللی در دانشگاه عبری اسرائیل است این داستان‌های دروغ را منتشر کرد تا میلیون‌ها دلار پول از این راه به جیب بزند.

یک مقام دیگر رژیم صهیونیستی به یدیعوت آحارونوت فاش کرد الکایام لِوی بعد از ادعاهایی که در پی عملیات هفتم اکتبر طوفان الاقصی به چند رسانه خبری مطرح کرد مورد توجه قرار گرفت و در ادامه از طریق تشکیل یک به اصطلاح «کمیسیون حقیقت‌یاب غیر نظامی» برای انجام تحقیقات در مورد ادعای واهی حملات حماس به زنان و کودکان میلیون‌ها دلار کمک دریافت کرد و این کمیسیون را یک سازمان با پشتیبانی دولتی معرفی کرد.

منبع صهیونیست گفت بعد از درخواست این زن برای دریافت یک بودجه هشت میلیون دلاری برای تحقیقات ادعایی در سال۲۰۲۴ «رام امانوئل، سفیر آمریکا در ژاپن به او کمک کرد و او از جانب افراد زیادی پول جمع‌آوری کرد و حتی شروع به درخواست پول برای کنفرانس‌های خود کرد.»

به نوشته «خبرگزاری آناتولی» الکایام لوی در گزارشی به تاریخ ۲۸ اکتبر در حالی ادعای ارتکاب «خشونت جنسی نظام‌مند» از سوی حماس را مطرح کرد که بعدا روزنامه نیویورک تایمز ادعای وجود «اجساد دخترانی که به آنها تجاوز شده بود» را به دلیل آشکار شدن دروغ بودن آن پس گرفت و گزارش وکیل اسرائیلی زیر سوال رفت.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری مدعی تجاوز جنسی به صهیونیست‌ها در هفت اکتبر
  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • «سلطان رمزارز» به ۲۵ سال زندان محکوم شد
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • دو نکته حقوقی از زبان وکیل ملکی: الزام به تنظیم سند رسمی و خلع ید
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • حکم زندان برای ۲ مقام ارشد فوتبال چین