Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:59:42 GMT

کاروانهای هلال احمر به مناطق محروم اعزام می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۲۴۲

کاروانهای هلال احمر به مناطق محروم اعزام می شود

یاسوج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروانهای اجرایی این نهاد با حمایت خیرین به مناطق محروم کهگیلویه اعزام می شود.

به گزارش ایرنا، امان الله جهانبین عصر چهارشنبه در همایش روز جهانی داوطلب در شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: تاکنون کاروانه های حمایتی خوبی از سوی هلال احمر کهگیلویه در مناطق محروم این شهرستان اعزام شده که مشوق خوبی برای حمایت خیرین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به همکاری و همراهی خوب امام جمعه دهدشت در کاروانهای حمایتی هلال احمر گفت: نقش امام جمعه در تبیین اهداف هلال احمر برای اقشار محروم قابل تقدیر است.
جهان بین هلال احمر را یک نهاد بین المللی دانست و گفت: این نهاد در حمایت و ارائه خدمات به محرومان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
وی داوطلبان و امدادگران را سرمایه های اصلی جمعیت هلال احمر دانست و گفت: تاکنون خدمات خوبی از سوی داوطلبان و امدادگران به مردم در سالهای جاری ارائه شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تعداد داوطلبان هلال احمر این استان را سه هزار و 617 نفر اعلام کرد و افزود:یکهزار و 841 زن و یکهزارو 776 مرد عضو جمعیت داوطلبان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد هستند.
بیش از 20 کاروان از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه طی سالهای اخیر در روستاهای محروم این شهرستان اجرا شد.
در این همایش از امام جمعه دهدشت، رؤسای جمعیت هلال‌احمر و داوطلبان سه شهرستان کهگیلویه، چرام لنده و نیز بازنشستگان تجلیل شد.
7531/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر كهگيلويه و بويراحمد مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم

سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه که در اثر بارندگی‌ها از صبح روز گذشته به طور کامل آب‌گیری شده بودT تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، بارندگی‌ها در شهرستان زیرکوه از صبح روز گذشته آغاز شد و در ساعات پایانی روز شدت گرفت.

به دنبال بررسی و ارزیابی منطقه، پنج تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان زیرکوه با ۱۳ نجاتگر به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

همچنین روستای نوده که در پایین‌دست سد ۱۲ امام زیرکوه واقع شده است، به دلیل احتمال تخریب و جاری شدن آب پشت سد در روستا، به دستور فرماندار و با کمک امدادگران هلال‌احمر به صورت شبانه تخلیه شد.

ساعاتی قبل دیواره‌های سد ۱۲ امام شکست و به همین منظور دستور تخلیه فوری اهالی روستای بمرود با ۲۵۰ خانوار صادر شد.

امدادگران هلال‌احمر شهرستان زیرکوه هم‌اکنون در حال انتقال ساکنان روستای بمرود و اسکان اضطراری آنها به مدارس و مساجد سطح شهرستان هستند.

همچنین اقلام گرمایشی و اسکان شامل پتو و چادر از هلال احمر شهرستان قاین جهت اسکان اضطراری سیل‌زدگان به شهرستان زیرکوه ارسال شده است.

به گزارش ایمنا، سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه ۱۵ کیلومتر با روستای بمرود فاصله دارد.

امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از ابتدای درخواست کمک از این جمعیت در مناطق سیل‌زده حاضر و مشخول به امدادرسانی هستند.

کد خبر 747721

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان