Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@07:10:45 GMT

دستگیری باند قالب کردن گوشت یخی به مردم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۲۶۵

دستگیری باند قالب کردن گوشت یخی به مردم

رکنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه مکان توزیع این گوشت را در باغی واقع در یکی از روستا‌های منطقه قزانچی اعلام و بیان کرد: این مکان با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و با همکاری پلیس آگاهی استان کشف شد و با هماهنگی دستگاه قضایی و با حضور نیرو‌های تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به غیربهداشتی بودن این مکان و شیوه بسته‌بندی غیرمجاز آن، گفت: متخلفان در این مکان حدود سه ماه، گوشت برزیلی منجمد را به صورت کاملا غیراصولی با قراردادن در آب گرم و همچنین در معرض هوای آزاد از انجماد خارج و به صورت گوشت گرم در قالب مارکی معتبر بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌کردند.

جودکی به بازداشت سه نفر در این رابطه اشاره کرد و افزود: پرونده مربوطه برای پیگیری قضایی و تعزیراتی به مقام قضایی ارجاع و تمامی گوشت‌های کشف شده نیز برای معدوم‌سازی به دامپزشکی انتقال یافته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری گوشت یخی گوشت منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش

فرمانده انتظامی شوش از دستگیری هشت محکوم متواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد محمدی نسب اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ‌سلب تحرک مجرمان و افراد قانون‌گریز، پلیس شوش طرح دستگیری محکومان متواری را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با تلاش‌های شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی هشت نفر از محکومان متواری شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیات‌های جداگانه هر هشت نفر دستگیر شدند.

محمدی‌نسب گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شوش بیان کرد: طرح دستگیری سایر محکومان در دستور کار قرار دارد و با مخلان نظم و امنیت عمومی به صورت قاطع برخورد قانونی می‌شود. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران  دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور

دیگر خبرها

  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش
  • دستگاه پرکن مایعات روتاری
  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت