Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@01:33:56 GMT

اکران رایگان فیلم دارکوب برای دانشجویان اراکی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۲۸۷

اکران رایگان فیلم دارکوب برای دانشجویان اراکی+عکس

بنا بر تصمیم تیم تهیه و تولید فیلم «دارکوب»، این فیلم به جبران نمایش پرحاشیه و با چراغ‌های روشن آن در دانشگاه اراک، پنجشنبه صبح به‌صورت رایگان برای دانشجویان اراکی به نمایش درمی‌آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بنا بر تصمیم تیم تهیه و تولید فیلم «دارکوب»، این فیلم به جبران نمایش پرحاشیه و با چراغ‌های روشن آن در دانشگاه اراک، پنجشنبه ساعت ۹:۳۰ صبح با چراغ خاموش و به‌صورت رایگان برای دانشجویان اراکی به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی، در این سانس اختصاصی به تماشای دارکوب بنشینند.

این نمایش ویژه به جبران اکران توهین‌آمیز این فیلم بنا بر تصمیم مسئولان دانشگاه اراک انجام می‌شود. در اکران دانشگاه اراک، فیلم دارکوب به دلیل حضور هم‌زمان خانم‌ها و آقایان در سالن، با چراغ روشن به نمایش درآمد که این کار با واکنش تند سید محمود رضوی، تهیه‌کننده فیلم روبرو شد.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد

کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» در مراسم اکران این فیلم گفت: مستند «از اراک تا تل‌آویو» روایت اجتماعی از مردم اراک در شب عملیات جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خود مقابل رژیم سفاک و متجاوز صهیونیستی است و فیلم تلاش می‌کند روایت مستند از تنوع اجتماعی مردم اراک و احساس شور، نشاط، غیرت و اقتدار را به نمایش بگذارد.
حاج محمدحسینی با بیان اینکه فیلم با روایتی هنری تلاش می‌کند این رشور و شعف را به زبان هنر نشان دهد، افزود: زمان مستند ۱۸ دقیقه است و از زمان حمله تا ساخت این مستند حدود هفت روز طول کشید و عوامل حوزه رسانه به صورت شبانه‌روز و جهادی کار کردند.
او گفت: فیلم تلاش کرده تا نگاه اجتماعی داشته باشد و با این نگاه این اتفاق تاریخی که برای اولین بار جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل حمله کرد را به نمایش بگذارد.

کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» این مستند را از این جهت حائز اهمیت دانست که نتانیاهو شهر اراک را تهدید کرده بود و این فیلم سعی کرده تا نگاه مردم اراک به این تهدید را نشان دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟