Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@09:49:30 GMT

ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۲۹۸

ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود!

به گزارش جهان نيوز به نقل از آناتولی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با ادعای واهی مبارزه موفقیت آمیز کشورش با گروهک تروریستی داعش اعلام کرد: در آن منطقه از دنیا شمار بسیار کمی از اعضای داعش باقی مانده و تا ۳۰ روز آینده هیچ کدام از آنان باقی نخواهند ماند!

رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی در مراسم امضای پیش نویس قانونی در راستای آنچه وی مدعی حمایت از اقلیت‌ ها در عراق و سوریه شد، گفت: گروهک تروریستی داعش اقدامات بسیار بَدی علیه تمام ساکنان منطقه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا از ابتدا مصممانه با این گروه مبارزه کرده است!

دونالد ترامپ در ادامه بدون اشاره به سخنان خود درباره خلق تروریست های داعش توسط دولت پیشین این کشور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ مدعی شد که آمریکا به حمایت از اقلیت‌ های دینی و قومی که از اقدامات داعش آسیب دیده اند، ادامه خواهد داد!

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ

به گزارش تابناک ــ جشنواره های مقدس و پیشخدمت های مسابقه ای؛ لنزهای اجمالی طولانی از زندگی روزمره در کره شمالی؛  ساختمان ها و  کارخانه‌های زنگ‌زده و بلوک‌های مسکونی کنده‌شده، اجمالی از زندگی روزمره در کره شمالی؛ اعتراضات، پرواز پاپ کورن و...؛ جنگ جاری در غزه، حمله موشکی روسیه در خارکف، حمل چوب های سوزان معترضان در  توسط افسر پلیس اسرائیل؛ پرتره رهبران سابق کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل بر روی یک ساختمان دولتی در نامیانگ؛ تجمع و بستن بزرگراه ایالون در تل آویو توسط فعالان و خانواده‌های اسرای اسرائیلی؛ و ... از جمله سوژه‌های ثبت شده توسط عکاسان در سرار جهان هستند.

                 

هم اکنون برای دیدن این تصاویر از سراسر جهان با ما باشید.

کابل، افغانستان ـ یک فروشنده خیابانی بادکنک هایی را برای فروش در جشن های نوروزی، سال نو ایرانی، در کابل حمل می کند. عکره، عراق ـ حمل مشعل توسط کردهای عراق هنگام جشن گرفتن نوروز؛ جشنی که اولین روز بهار و همچنین سال نو ایرانی است. رفح، غزه ـ محمد الدره مرد فلسطینی که خانه اش در حمله اسرائیل ویران شد و همسرش را از دست داد، با فرزندانش افطار کرد. کیف، اوکراین ـ دیمیترو «درونگو»، از اعضای گارد ملی اوکراین، در حال مراقبت از نوزاد و همسرش زاپوریژژیا، اوکراین ـ یک روانشناس خدمات اورژانس به یک زن در محل حمله هوایی روسیه آرامش می دهد. نیویورک، ایالات متحده ـ دونالد ترامپ قبل از شروع جلسه دادگاه جنایی با وکیل خود سوزان نچلس کیف، اوکراین ـ امدادگران در محل یک ساختمان آسیب دیده در اثر حمله موشکی روسیه پسر فلسطینی سوار بر الاغ بر روی آوار خانه های ویران شده در رفح فرار فلسطینی ها پس از بمباران اسرائیل در شهر غزه دیرالبلاح غزه ـ گریه زن فلسطینی در حالی که جسد کفن پوش کودکش را به آغوش کشیده قاهره، مصر ـ وزیر امور خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن، مرکز، وارد پایتخت مصر شد. تل آویو، اسرائیل ـ تجمع و بستن بزرگراه ایالون در تل آویو توسط فعالان و خانواده‌های اسرای اسرائیلی که از 7 اکتبر توسط حماس در غزه به سر می‌برند. کیف، اوکراین ـ زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز بر استفاده از سلاح و کیت پزشکی رزمی فرار فلسطینی ها پس از بمباران اسرائیل در مرکز شهر غزه پرتاب بسته های کمک های بشردوستانه از چتر هواپیمای نظامی به غزه پرتره رهبران سابق کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل بر روی یک ساختمان دولتی در نامیانگ مسکو، روسیه ـ مردم در یک یادبود موقت در مقابل تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک، در حالی که روسیه یک روز عزای ملی را پس از قتل عام بیش از 130 نفر در محل برگزاری مراسم برگزار می کند، گل می گذارند. کانبرا، استرالیا ـ دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا و پنی وانگ، وزیر امور خارجه استرالیا، در مراسم امضای قرارداد در مجلس نمایندگان، اسناد را مبادله کردند. سیوداد خوارز، مکزیک ـ مردم از مرز مکزیک به سمت ایالات متحده ریو گراند عبور می کنند. روز چهارشنبه، پنجمین دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده دستوری صادر کرد که تگزاس را از اجرای قانون مهاجرت SB4 خود که به مقامات ایالتی اجازه می‌دهد افراد مظنون به حضور غیرقانونی در کشور را دستگیر کنند، منع کرد. پاریس، فرانسه ـ رقابت پیشخدمت ها با سینی های Course des Cafes. حدود 200 پیشخدمت در مسابقه سنتی شرکت کردند، که شامل گرفتن یک سینی با نگه داشتن یک لیوان آب، قهوه و یک کروسانت در یک مسیر 2 کیلومتری بدون ریختن محتویات آن است. غرب آچه، اندونزی ـ آوارگان روهینگیا قبل از نجات در یک قایق واژگون شده

دیگر خبرها

  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد