Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا از نمایندگان مجلس خواست دعواهای سیاسی را از وزارت علوم دور نگه‌دارند.

به گزارش رکنا، دکتر یعقوب محمدی‌فر با بیان اینکه دانشگاهیان باید در محیطی آرام فعالیت کنند، تصریح کرد: از نمایندگان و افراد تأثیرگذار می‌خواهیم محافل و دعواهای سیاسی را از وزارت علوم دور نگه‌ دارند تا دانشگاه‌ها بتوانند در فضایی آرام و با نشاط فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به طور قطع تغییرات پیوسته‌ای که طی سالیان اخیر در وزارت علوم اتفاق افتاد، ضربات جبران‌ناپذیری به بدنه آموزش عالی کشور وارد کرده و همه ما هزینه این اتفاق را می‌دهیم و امیدواریم بیش از این هزینه‌ای ندهیم.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا با تأکید بر ضرورت حفظ آرامش ایجاد شده در وزارت علوم و به تبع آن بدنه آموزشی کشور، تصریح کرد: به طور یقین خواسته رؤسای دانشگاه‌ها، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و تمامی دانشگاهیان این است که آرامش در دانشگاه‌ها ادامه پیدا کند چرا که با سیاسی‌کاری‌های چند سال اخیر وزارت علوم و جامعه دانشگاهی بسیار آسیب دیده است و جبران این آسیب‌دیدگی‌ها سالیان سال طول خواهد کشید.

محمدی‌فر با ابرازتأسف از برخوردهای سیاسی و ورود دعواهای محافل سیاسی به داخل وزارت علوم تأکید کرد: امیدواریم آرامش حاکم بر وزارت علوم تداوم داشته باشد و دانشگاه‌ها بتوانند به مسائلی که برای آن ساخته شده‌اند و وظایفی از جمله آموزش، پژوهش، تربیت نسل جوان متعهد برای ورود به جامعه که بر دوش آنها گذاشته شده است، بپردازند.

وی بیان کرد: در طول تاریخ رشد و شکوفایی تمام جوامع در سایه آرامش اتفاق افتاده و همه ما در قبال جامعه مسئول هستیم و نخستین مسئولیت ما حفظ آرامش است.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا با اشاره به تأثیر و نقش دانشجویان و جوانان در جامعه، بیان کرد: در حال حاضر باید بتوانیم از علم، ثروت ایجاد کنیم و این به جز اعتماد و فرصت دادن به دانشجویان محقق نمی‌شود.

وی  گفت: هر دانشجویی می‌تواند خبرنگار و هر ایده‌ای می‌تواند خبر باشد به طوریکه خبرگزاری ایسنا توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین خبرگزاری‌های بزرگ داشته باشد.

محمدی‌فر عنوان کرد: دانشجویان بدون هر گونه چشمداشت مادی با استفاده از خلاقیت بالای خود کارهای بزرگی را انجام می‌دهد و خوشحالیم که ایسنا شرایط مطلوبی را برای کسب تجربه جوانان فراهم کرده است.

وی خبرنگاری را یکی از مشاغل سخت و پراسترس دانست و اظهار کرد: استرسی که به یک خبرنگار وارد می‌شود، بسیار سخت و حساس است؛ در دنیای امروز این رسانه‌ها هستند که به جامعه خط فکری می‌دهند و در تغییرات اجتماعی تأثیرگذار هستند.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: سال‌گذشته دانشگاه علامه طباطبایی و بوعلی‌سینای همدان اقدام به تأسیس خبرگزاری تخصصی کردند که خبرگزاری بسنا در دانشگاه بوعلی آغاز به کار کرده است و امیدواریم تا این خبرگزاری با ایسنا همکاری خوبی داشته باشند.

محمدی‌فر با بیان اینکه دانشگاه‌ها بهترین فضا برای گردهمایی تمامی افکار گوناگون در قالب قوانین کشور است، مطرح کرد: وظیفه کارآفرینی نیز به تازگی به دانشگاه‌ها واگذار شده است و این جز با داشتن برنامه‌های بلند و کوتاه‌مدت حاصل نمی‌گردد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ این مرد در لرستان خود را زن جا زد و سراغ مردها رفت ! بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سیاسی رئیس دانشگاه نمایندگان مجلس وزارت علوم مجلس دکتر عکس دستگیر شد تجاوز مرد جوان پسر ساعت دختر در خیابان پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو     دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد