Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: آیت الله ﻧﻌﯿﻢ آﺑﺎدی در دیدار با جانشین رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار کرد: با وجود اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺴﻮوﻻن ﻣﺨﻠﺺ اﻣﺎ بعضا ﻧﺎﺷﯽ ﻣﺸﮑﻼت ﻣﻮﺟﻮد ﮐﺸﻮر ﺑﻮﺟﻮد آﻣﺪه است، ﭘﺲ ﮐﺎﻧﻮﻧﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻣﺪﯾﺮان ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻧﯿﺎز ﻗﻄﻌﯽ ﮐﺸﻮر اﺳﺖ ﮐﻪ‌ای ﮐﺎش در ﺟﺎﻫﺎی دﯾﮕﺮ ﻧﯿﺰ اﻧﺠﺎم ﺷﻮد یعنی اگر کسی قرار است ﻓﺮﻣﺎﻧﺪار ﯾﺎ اﺳﺘﺎﻧﺪار ﺷﻮد دوره ﺑﺒﯿﻨﺪ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ، ﺑﺨﺸﯽ از داﻧﺶ ﺑﺸﺮی اﺳﺖ ﮐﻪ دﻧﯿﺎ ﮐﺎﻣﻼ ﺑﻪ آن ﺗﻮﺟﻪ دارد، ﻟﺬا اﯾﻦ ﺣﺮﮐﺖ، ﺣﺮﮐﺖ ﺑﺴﯿﺎر ﺧﻮﺑﯽ اﺴﺖ و در ﻫﺮ ﺑﺨﺸﯽ اﮔﺮ اﯾﻦ رﻋﺎﯾﺖ ﻧﺸﻮد، ﻣﺼﯿﺒﺖ اﯾﺠﺎد ﻣﯿ‌ﺸﻮد؛ کار شما ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻧﯿﺎز اﺳﺖ ﺑﺨﺼﻮص در ﺑﺨﺶ دﻓﺎﻋﯽ ﻣﻤﻠﮑﺖ، ﻣﺎ ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﻣﺪﯾﺮان ﻣﺘﻌﻬﺪ و ﻣﺘﺨﺼﺺ دارﯾﻢ. اﯾﻦ ﮐﺎر ﺷﻤﺎ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ اﯾﻦ ﻧﯿﺎز ﻗﻄﻌﯽ ﮐﺸﻮر اﺳﺖ.

وی اضافه کرد: ﻧﮑﺘﻪ دﯾﮕﺮ اﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ درﯾﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ بُعد ﻧﻈﺎﻣﯽ ﻧﮕﺎه نشود، کسی که دریا دارد اگر تنها با دید نظامی نگاه کند تنگ نظری است. ﺷﻤﺎ در اﯾﻦ ﻧﮕﺎه ﺟاﻤﻊ ﺧﻮد ﺑﻪ ﻣﺸﮑﻼت ﺷﻬﺮ ﺑﻨﺪرﻋﺒﺎس ﻧﮕﺎﻫﯽ کنید.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه زﻣﺎﻧﯽ در ﺧﻄﺒﻪ ﻫﺎ اﻋﻼم ﮐﺮدم ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺑﺎﻻی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﭘﯿﺪا ﮐﺮدن ﺧﯿﺎﺑﺎن، از درﯾﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ، تصریح کرد: ﺧﻂ درﯾﺎﯾﯽ، ﺟﺎﻟﺐ و زﯾﺒﺎ اﺳﺖ و ﺑﺮای ﻣﺮدم ﺗﺎزﮔﯽ دارد. ﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ از درﯾﺎ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺣﻞ ﻣﺸﮑﻼت ﺷﻬﺮی ﻧﯿﺰ اﺳﺘﻔﺎده کنیم. درﯾﺎ ﺑﻪ ﻏﯿﺮ از ﻣﺴﺎﯾﻞ ﻧﻈﺎﻣﯽ و ﺷﯿﻼت ﺑﺮﮐﺎﺗﯽ دارد که درﯾﺎ را ﺑﺎید با دﯾﺪ وﺳﯿﻊ ﻧﮕﺎه ﮐﻨﯿﺪ.

وی ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮع درﯾﺎ در اﺳﻼم اظهار کرد: (دریا) ﮐﺎﻧﻮن ﺷﮕﻔﺘﯽ ﻫﺎی آﻓﺮﯾﻨﺶ است و ﺑﺎید با اﯾﻦ ﺗﺎﺑﻠﻮ وارد درﯾﺎ ﺷﻮﯾﻢ.

به گزارش ایسنا، در این دیدار جانشین رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ﺿﻤﻦ ﺗﺸﮑﺮ و ﻗﺪرداﻧﯽ از ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه وﻟﯽ ﻓﻘﯿﻪ در اﺳﺘﺎن ﻫﺮﻣﺰﮔﺎن و اﻣﺎم ﺟﻤﻌﻪ ﺑﻨﺪرﻋﺒﺎس و ارائه ﮔﺰارش و اﻫﺪاف ﺳﻔﺮ هیئت همراه به استان هرمزگان، ﺑﯿﺎن ﮐﺮد: داﻧﺸﮕﺎه ﻋﺎﻟﯽ دﻓﺎع ﻣﻠﯽ ﻣﺴﻮوﻟﯿﺖ اﺻﻠﯽ ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻣﺪﯾﺮان ﻋﺎﻟﯽ ﻧﻈﺎم در ﺳﻄﻮح ﻟﺸﮕﺮی و ﮐﺸﻮری دارد. اﯾﻦ ﺳﻔﺮ در راﺳﺘﺎی ﮐﺎر ﻣﻄﺎﻟﻌﺎﺗﯽ اﺳﺖ. هدف ﻣﻌﻤﺎری ﻗﺪرت درﯾﺎﯾﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ در اﻓﻖ ۱۴۱۴ است.

درﯾﺎدار ﻗﺎدرﭘﻨﺎه، هدف را رﺳﯿﺪن ﺑﻪ ﯾﮏ ﻗﺪرت درﯾﺎﯾﯽ ﻧﻪ ﻓﻘﻂ ﺑﺤﺚ ﻧﻈﺎﻣﯽ بلکه در تمامی حوزه‌ها دانست و ﺑﺎ ﺗﺸﮑﺮ از ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه وﻟﯽ ﻓﻘﯿﻪ در استان هرمزگان به دلیل بیان مشکلات و موانع در خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد: در ﺣﺎل ﺑﺮرﺳﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﻫﻢ آﯾﻨﺪه ﻣﻄﻠﻮب را ﺗﺮﺳﯿﻢ و ﻫﻢ ﺿﻌﻒ ﻫﺎ و ﻣﺤﺪودﯾﺖ ﻫﺎ و ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎ و آسیب‌های ﻣﻮﺟﻮد را ﭘﯿﺪا ﮐﻨﯿﻢ و اﮔﺮ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎ و ﻓﺮﺻﺖ ﻫﺎﯾﯽ وﺟﻮد دارد ﻗﺼﺪ دارﯾﻢ ﺑﺎ اﯾﻦ ﺳﻔﺮ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎﺗﯽ آﻧﻬﺎ را ﮐﺸﻒ کنیم.

وی با تشریح علت سفر به استان هرمزگان گفت: می‌خواهیم ﻣﺴﻮوﻻن ذﯾﺮﺑﻂ ارﺗﺒﺎط ﺑﺮﻗﺮار ﮐﻨﯿﻢ و ﺧﺮوﺟﯽ آن ﺳﻨﺪی ﺷﻮد ﮐﻪ ﺳﻨﺪی راﻫﺒﺮدی ﺑﺎ ﮐﻤﮏ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮرای اﺳﻼﻣﯽ ﺷﻮد و علت حضور ما این است که از رﻫﻨﻤﻮد ﻫﺎی ﺣﻀﺮﺗﻌﺎﻟﯽ ﺑﻬﺮه ﺑﺒﺮﯾﻢ.

درﯾﺎدار قادرپناه در ادامه این دیدار نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این دیدار گفت: ﺧﺪاوﻧﺪ ﺳﺎﯾﻪ مقام معظم رهبری را ﺣﻔﻆ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﺪ ﮐﻪ اﯾﻦ ﺣﺮﮐﺘ‌ﻬﺎ ﻫﻤﻪ اش ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺧﺮد ورزی رهبری ﺳﺖ. مقام معظم رهبری فقیهی ﺧﺮدورز و آﺷﻨﺎ است و ایشان ﻧﻌﻤﺘﯽ ﺑﺰرﮔﯽ اﺳﺖ ﻫﻢ ﺑﺮای ﺟﻬﺎن اﺳﻼم و ﻫﻢ ﺟﻬﺎن ﺧﻮدﻣﺎن، اﮔﺮ ﻗﺪرش را ﺑﺪاﻧﯿﻢ و ﺑﻪ اﻧﺪﯾﺸﻪ ﻫﺎی ﺗﺎﺑﻨﺎک او ﺗﻮﺟﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮی ﺑﮑﻨﯿﻢ.

هیئت عالی رتبه داﻧﺸﮕﺎه ﻋﺎﻟﯽ دفاع ملی به همراه آقای امیر آبادی عضو هیئت رئیسه مجلس با نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان وامام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نعیم آبادی خلیج فارس چینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور موتور لنج تجاری متخلف و کشف ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های شمالی خلیج همیشه فارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار لطفعلی پاکباز اظهار داشت: با تشدید اقدامات کنترلی در گلوگاه‌های حساس در مرزهای آبی و خشکی روز گذشته و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق به کشور، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر یک فروند شناور تجاری حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده 70دستگاه کولرگازی اسپیلت و 50 دستگاه تلویزیون LED را کشف و ضبط کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری پنج متهم در این رابطه اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قانونی شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت