Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@18:49:01 GMT

فیلم وحشتناک لحظه زیر گرفتن پلیس توسط خلافکار فراری

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۳۶۰

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یک سارق خودرو که در محاصره پلیس قرار گرفته بود، صحنه وحشتناکی را در خیابان رقم زد.

حجم ویدیو: 8.35M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

سارق خودرویی که در عملی وحشتناک اقدام به زیرگرفتن مأموران پلیس Police در خیابانی در انگلیس کرده بود، به زندان Prison محکوم شد. پس از اعلام یک مورد سرقت Stealing خودرو، " نینا فوران " به همراه همکارانش از پلیس کلان شهر منچستر به صحنه سرقت مراجعه کردند و پس از جستجو این راننده و خودرو را در یک خیابان دیگر شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله این مامور پلیس زن از سارق خواست تا از خودرو پیاده شده و خود را تسلیم پلیس نماید اما ناگهان " رهام بالوچ" 32 ساله اقدام به حرکت به عقب با خودرو کرد و در اثر باز بودن درب خودرو و برخورد با فوران، پس از برخورد با یک خودرو پارک شده در کنار خیابان به زمین افتاد. این خودرو همچنین با شدت زیادی به یک عابر پیاده برخورد کرد و او را به عقب پرتاب کرد. این سارق جوان سپس با سرعت به جلو حرکت کرد و فوران برای مرتبه دوم با برخورد به درب خودرو روی زمین پرتاب شد.

در ادامه فوران با خودرو به چند خودروی پارک شده دیگر برخورد کرده و موفق به فرار Escape می شود. پلیس با تعقیب این سارق سرانجام موفق شد تا او را در یک خیابان دیگر دستگیر کند. در این حادثه Incident فوران دچار جراحت در ناحیه دست و همچنین کبودی در چند نقطه بدن شد. عابر پیاده نیز به دلیل جراحات وارده بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

روز دوشنبه بالوچ در دادگاهی در شهر منچستر حاضر شد و به دلیل استفاده بی اجازه از یک خودرو، اهانت به پلیس و رانندگی بدون داشتن صلاحیت به یکسال زندان محکوم شد. " شکیب قادر" 27 ساله، مسافری که در خودرو و در کنار رهام حضور داشت نیز به دلیل استفاده بدون اجازه از خودرو به یکسال زندان محکوم شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ این مرد در لرستان خود را زن جا زد و سراغ مردها رفت ! بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police زندان Prison سرقت Stealing فرار Escape حادثه Incident اخبار حوادث پلیس فراری سارق فیلم زیر گرفتن عکس دستگیر شد تجاوز مرد جوان پسر ساعت دختر در خیابان پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، لحظه وقوع این رعد و برق وحشتناک را در ویدئو ببینید.

کد خبر 846567 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم باران چین حوادث جهان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین | ویدئو
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • فیلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • فلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • (ویدئو) لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو