Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- عضو شورای شهر تهران گفت: نوع نگاه امروز دولت به دانشجو، آزادی بیان و نقد پذیری مطلوب تر از گذشته است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا ، محمد جواد حق شناس عصر امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده خبر عنوان کرد: بسیاری از رخدادهای امروز نتیجه تصمیمات نادرست در دولت های نهم و دهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر حمایت از دولت در وضع موجود گفت:در وضع موجود باید دولت را در برابر دلواپسان و افرادی که فضا را به سوی یکجانبه گرایی هدایت می کنند، حمایت کرد.
در ادامه مراسم دانشجویان دانشکده خبر مطالبات خود را از شورای شهر مطرح ساختند.
حق شناس در پاسخ به مطالبه دانشجویی در باره اختصاص فضای تبلیغاتی در میدان ولیعصر به دانشکده خبر، گفت: امکان اختصاص بیلبورد بزرگ میدان ولیعصر به دانشکده خبر نیاز به بررسی های حقوقی و قراردادی دارد اما می توان یک فضای خبررسانی در محدوده خیابان ولیعصر به این کار اختصاص داد.
این عضو شورای شهر در باره احتمال انحلال دانشکده خبر گفت: چطور می توان به انحلال دانشکده ای با سابقه ٢٦ سال و کارنامه درخشان با ٥ هزار دانش آموخته فکر کرد؟ اگر دانشجویان بر این باور باشند که این دانشکده باید به حیات خود ادامه دهد،هیچ کس نمی تواند آن را منحل کند.
وی از مدیرعامل ایرنا و مسئولان مربوط خواست تا نگاه انحلالی به دانشکده خبر را تجدید کرده و به تجدید نظر دراین تصمیم کمک کنند تا نگرانی دانشجویان این دانشکده از بین رود.
حق شناس افزود: روزنامه نگاری تنها شغل من است و به این شغل بیش از سایر مسئولیت های خود افتخار می کنم.
**9283**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات حق شناس روز دانشجو دانشكده خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید خلجی چهارشنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان، با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ در شهرها اجرا شد که اعتبار در نظر گرفته شده برای آنها سه هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: استفاده از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری شهرهای استان زنجان، نشان از عزم جدی در این حوزه است و قطعاً کام مردم را شیرین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته با وجود نیاز مبرم ناوگان حمل‌ونقل شهری هیچ‌گونه اقدامی مؤثر در این حوزه انجام نشده بود، افزود: با تلاش‌های انجام شده و اعتبارات در نظر گرفته شده شاهد این هستیم که تعداد قابل توجهی اتوبوس، مینی‌بوس و ون در سطح شهرها وارد ناوگان شده و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

خلجی ادامه داد: در بخش خرید ماشین‌آلات سنگین نیز در سطح استان ۳۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین خریداری و در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل امور شهری و امور شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه افزایش بودجه شهرداری‌ها در راستای تداوم نگاه توسعه‌ای به شهرها است، گفت: با آغاز فعالیت دولت سیزدهم بودجه شهرداری زنجان ۳.۵ برابر شده است که رقم بسیار قابل توجهی است و با تزریق آن به طرح‌ها افزایش خدمات عمومی به مردم را شاهد هستیم.

خلجی افزود: با بررسی بودجه شهرداری استان، مشاهده می‌شود که بیش از ۶۰ درصد بودجه به بخش عمرانی اختصاص یافته است در حالی‌که در قانون این عدد ۴۰ درصد است که مقایسه این دو عدد نشان می‌دهد که در شهرداری نگاه به عمران شهری بسیار جدی بوده و سعی شده است با کاهش سایر هزینه‌ها پروژه‌های مورد نیاز در شهرها به مرحله اجرا درآید.

وی ادامه داد: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم، تلاش شد نگاه‌ها در این حوزه به مسائل شهری منطبق بر واقعیت و کمک برای رفع نواقص باشد و همه تلاش‌ها در این راستا انجام شده است.

مدیرکل امور شهری و امور شوراهای استانداری زنجان در ادامه با اشاره به احداث ۹۴ هزار مترمربع فضای سبز در سطح شهرهای استان، گفت: در این راستا اقدام به جداسازی آب خام و آب شهری برای آبیاری فضای سبز نیز انجام شده که بخش عمده‌ای از کار در این حوزه انجام شده است.

خلجی با اشاره عملکرد شورای شهر زنجان، افزود: فعالیت شوراهای اسلامی در شهرها به‌عنوان پارلمان شهری نشان از بلوغ سیاسی و توجه به نظرات مردم در همه حوزه‌ها به‌ویژه مدیریت شهری است.

کد خبر 6094383

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • گفتگوی سخنگوی دولت با یک دانشجو درباره پیشرفت‌های ایران + فیلم