Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 2 سارق جوان پس از دستگیری در اتاق بازجویی نیز دست به سرقت 2 ساعت گرانقیمت از روی میز پلیس زدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز شنبه 17 آذر ماه سال جاری اهالی خیابان امیری آبادان با صحنه عجیب درگیری 2 پسر جوان با یک زن روبرو شدند و خیلی زود چند مرد برای کمک به زن جوان پای در صحنه درگیری گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن جوان که توانسته بود از دست 2 پسر جوان نجات پیدا کند ادعا کرد که این 2 مرد قصد سرقت Stealing گوشی موبایل و پول‌هایش را داشته‌اند.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران کلانتری 16 امیرکبیر به محل درگیری 2 پسر جوان اعزام شوند که در این صحنه 2 پسر جوان که در محاصره ماموران قرار داشتند دستگیر شدند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که 2 پسر جوان قصد سرقت از زن جوان را داشتند که طعمه‌شان در برابر تهدیدهای دزدان مقاومت کرده و در ادامه مردم با دیدن این صحنه به کمک زن جوان رفته‌اند.

سرقت از داخل کلانتری

2 دزد The Thief جوان پس از دستگیری در اتاق بازجویی هدف تحقیق قرار گرفتند و در حالی که افسر پرونده سرگرم مطالعه سوابق متهمان بود 2 پسر جوان دست به سرقت از داخل کلانتری زدند.

متهمان پس از بازجویی‌های پلیسی به بازداشتگاه کلانتری منتقل شدند که 2 پسر جوان قبل از ورود به داخل بازداشتگاه هدف بازرسی بدنی قرار گرفتند که از آنها 2 ساعت گرانقیمت به دست آمد.

در این مرحله مشخص شد که این 2 ساعت گرانقیمت همان ساعت های سرقتی است که روی میز افسر پرونده در اتاق بازجویی قرار داشته است.

2 پسرجوان در ادامه تحقیقات به ماموران گفتند وقتی افسر پرونده در حال بررسی سوابق‌مان بود ما از فرصت استفاده کرده و 2 ساعت لوکس را از روی میز برداشتیم.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس Police آبادان قرار دارند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ این مرد در لرستان خود را زن جا زد و سراغ مردها رفت ! بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents سرقت Stealing دزد The Thief پلیس Police اخبار حوادث سرقت پلیس دستگیری اتاق بازجویی ۲ ساعت عکس دستگیر شد تجاوز مرد جوان پسر ساعت دختر در خیابان پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه سال جاری، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی خبر داد و با اشاره به کاهش ۲۱ درصدی سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان، بیان‌داشت: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار ملکی در پایان در پایان عدم رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان عنوان کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

کد خبر 6087994

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند