Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:49:02 GMT

بخش خبری 20:30 مورخ 21 آذر ماه 97 + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۴۱۲

بخش خبری 20:30 مورخ 21 آذر ماه 97 + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بخش خبری 20:30 در تاریخ 21 آذر ماه 97 به موضوعات مختلف و متنوعی پرداخته است که آن ها را در فیلم ذیل مشاهده می‌کنید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   دانلود بخش خبری بیست و سی + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برجام ترامپ بیست و سی دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده و مورخ صهیونیست: حماس به شکست اسرائیل نزدیک شده است

یک نویسنده صهیونیست نوشت که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به شکست اشغالگران نزدیک است زیرا این حمله در غزه مربوط به این نمی‌شود که چه کسی افراد بیشتری را می‌کشد بلکه به این مربوط می‌شود که چه کسی به اهداف سیاسی خود نزدیک می‌شود.

به گزارش ایسنا، یووال نوح هراری، نویسنده و مورخ صهیونیست تاکید کرد: اهداف سیاسی حماس کاملا مشخص است و برخی از آنها قبلاً محقق شده‌اند، در حالی که اهداف سیاسی اسرائیل «مبهم و ناموجود» هستند.

وی در مقاله‌ای که در روزنامه «یدیعوت آحارنوت» منتشر شده، گفت: بدون چشم‌انداز سیاسی حماس ما را شکست خواهد داد.

این نویسنده اسرائیلی همچنین گفت در جنگ میان اشغالگران و حماس چه کسی پیروز می‌شود؟ در جنگ، پیروز لزوماً کسی نیست که افراد بیشتری را بکشد، اسیر بیشتری بگیرد، خانه‌های بیشتری را ویران کند یا زمین‌های بیشتری را اشغال کند. پیروز آن طرفی است که اهداف سیاسی‌اش محقق شود.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم در همه نبردها پیروز شویم، اما در این جنگ شکست خواهیم خورد. اهداف حماس کاملاً واضح است. هدف کوتاه مدت حماس در هفتم اکتبر از بین بردن توافق میان اسرائیل و عربستان بود که حماس آن را متوقف کرد.

هراری گفت وقتی صحبت از ممانعت از توافق میان رژیم صهیونیستی و عربستان و از بین بردن هر فرصتی برای صلح آینده و عادی‌سازی روابط بین یهودیان و اعراب به میان می‌آید، حماس نه‌تنها به پیروزی بسیار نزدیک شده است بلکه در حال حاضر بسیار بیشتر از آنچه امیدوار بود به دست آورده است.

وی اظهار کرد: یهودستیزی در حال افزایش است، در حالی که جایگاه بین‌المللی اسرائیل در سطح بی‌سابقه‌ای پایین است، حتی در میان دموکرات‌های غربی که سال‌ها دوست ما بوده‌اند. حماس هر روزی که فلسطینی‌ها در غزه کشته می‌شوند یا گرسنه می‌مانند، یک قدم دیگر به سمت پیروزی برمی‌دارد.

هراری گفت جنگ غزه باعث می‌شود که نسل‌های آینده هیچ توافق صلح یا عادی‌سازی بین رژیم صهیونیستی و جهان عرب را منعقد نکنند. مستندسازی از جنایت‌های غزه بیشترین آسیب ممکن را به اسرائیل وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بدون مشخص کردن اهداف سیاسی این جنگ را به راه انداخته است. حتی اگر اسرائیل موفق شود حماس را خلع سلاح کند، این یک دستاورد نظامی است و نه یک هدف سیاسی.

هراری گفت: اگر اسرائیل موفق شود حماس را در سطح نظامی خلع سلاح کند اما بدون چشم‌انداز سیاسی باقی بماند، این بدان معنا است که حماس ما را شکست داده است.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه در جلسه کابینه گفت بدون ایجاد یک جایگزین برای نوار غزه، امکان براندازی جنبش حماس وجود ندارد.

پیش از این سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده بود در صورت انجام حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب، ارتش، غیرنظامیان این شهر را به یک منطقه امن منتقل خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد
  • افزایش نرخ تاسیسات گردشگری در بازه زمانی اعتبار نرخنامه ممنوع است
  • «لایحه اصلاح موادی از قانون کار» به هیات دولت می‌رود
  • ارسال لایحه اصلاح موادی از قانون کار به هیئت دولت
  • (عکس) روز دقیق فروش باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس ۱۱ فروردین به فروش می‌رسد
  • پرسپولیس به بانک ملی واگذار می‌شود
  • اطلاعیه فرابورس ایران در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس
  • نوزادان فلسطینی بین مرگ و زندگی دست و پا می‌زنند
  • نویسنده و مورخ صهیونیست: حماس به شکست اسرائیل نزدیک شده است