Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آبی‌واناری پوشان کاتالونیا سرانجام پس از ۱۲ سال در ثبت آماری بهتر در زمینه مالکیت توپ ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال بارسلونا در حالی شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای تاتنهام بود که این دیدار برای شاگردان ارنستو والورده جنبه تشریفاتی داشت، چرا که پیش از این صعودشان را به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها به عنوان تیم اول گروه C قطعی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر این بازی برای شاگردان مائوریسیو پوچتینو حساسیت بالایی داشت چرا که در صورت شکست در این بازی از راهیابی به دور بعد بازمی‌ماندند.

بارسلونا که در این دیدار چند بازیکن کلیدی‌اش را در ترکیب اصلی نداشت، خیلی زود در دقیقه ۷ توسط عثمان دمبله به گل رسید و بازی تا دقایق پایانی بازی هم با برتری یک بر صفر آبی‌واناری‌ها در پیش بود تا اینکه لوکاس مورا گل تساوی اسپرز‌ها را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تا نتیجه به تساوی کشیده شود. بازی با همین تساوی یک بر یک پایان یافت و در نهایت تاتنهام با توجه به تساوی یک بر یک اینتر مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون در بازی همزمان و به خاطر نتایج بهتر در بازی‌های رودررو مقابل اینتر جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان را کسب کرد.

نشریه «سان» در خصوص این بازی گزارش داد، بارسلونا در این بازی ۴۸ درصد از مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و در مقابل تاتنهام ۵۲ درصد از مالکیت توپ و میدان. این برای اولین بار از سال ۲۰۰۶ است که بارسلونا رقابت برای تصاحب مالکیت توپ و میدان در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به حریف خود واگذار می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا تاتنهام لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی لوئیس سوارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی العین امارات با برد درخشان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مچ مربی مشهور و توانمندی مثل ژرژ ژسوس پرتغالی را خواباند.

پیروزی بزرگ کرسپو و تیمش در العین باعث شد تا ژسوس موسپید کرده و با تجربه حیرت‌زده شود و با اینکه هنوز شانس جبران و رسیدن به فینال را دارد اما خیلی سخت می‌تواند این شکست را هضم کند و بعد از آن همه بازی بدون شکست با این باخت سنگین در این مرحله از لیگ قهرمانان کنار بیاید.

اما طرف دیگر این برد هرنان کرسپو سرمربی آرژانیتنی العین قرار داشت که در مرحله گروهی نتوانست با الدحیل قطر شرایط خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد و از کار برکنار شد.

کرسپو در گروهی که تیمش با پرسپولیس، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان هم‌گروه بودند نتایج ضعیفی قرار گرفت و اخراج شد تا کریستوف گالتیه فرانسوی جای او را بگیرد.

کرسپو در بازی رفت پرسپولیس و الدحیل در دوحه هدایت تیمش را برعهده داشت که دحیل هیچ حرفی برای گفتن نداشت و به راحتی تسلیم عالیشاه و یارانش شد اما در بازی برگشت گالتیه با شکست پرسپولیس مانع از صعود سرخ‌ها در گام پایانی شد و به وضوح در تیمش تغییرات بزرگی ایجاد کرد که در مقایسه بازی رفت و برگشت این تیم مقابل پرسپولیس مشهود بود.

حالا هرنان کرسپویی که در الدحیل و مرحله گروهی مقابل پرسپولیس تسلیم محض بود و حرفی برای گفتن نداشت در آستانه رسیدن به فینال  لیگ قهرمانان آسیاست و نیمی از این راه را رفته تا نشان دهد شاید بتوان روی دانش و توان مربیگری او حساب کرد.

دیگر خبرها

  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • ۲ گل از ۳ گل عثمان دمبله برای پاری سن ژرمن در فصل جاری مقابل بارسلونا به ثمر رسیده است
  • درس استاد به شاگرد؛ ثبت مالکیت توپ ۳۲ درصدی برای بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن
  • اشک‌های لامین یامال پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس