Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور شامگاه چهارشنبه تیم والیبال کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم (ص) این شهرستان میزبان تیم خاتم اردکان بود که تیم خاتم اردکان با نتیجه ٣ بر یک به برتری رسید.

تیم خاتم اردکان در ست‌های اول ، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ( ٢٢ - ٢۵ )، ( ٢۱ - ٢۵ ) و ( ۱٩ - ٢۵ ) به پیروزی رسیدند و تیم کاله در ست دوم با نتیجه ( ۱7 _ ٢۵ ) پیروز شد تا تیم خاتم در این دیدار خارج از خانه سه امتیاز را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: والیبال کاله مازندران کاله مازندران خاتم اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شهسواری با شکست برابر حریف ایتالیایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دور مقدماتی رقابت‌های انفرادی فیدر جهانی تنیس روی میز از امروز یکشنبه ۲۶ فروردین در چک آغاز شد و ندا شهسواری با رنکینگ ۳۹۴ دنیا در اولین مسابقه خود مقابل نیکولتا از ایتالیا با رنکینگ ۲۳۷ به میدان رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ متحمل شکست شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

او تنها در گیم دوم ۱۱ بر ۸ به پیروزی دست یافت و در گیم اول ۱۴ بر ۱۲، گیم سوم ۱۳ بر ۱۱ و در گیم چهارم ۱۴ بر ۱۲ نتیجه را واگذار کرد.

مسابقات تنیس روی میز فیدر جهانی چک از از ۱۴ لغایت ۱۷ آوریل به میزبانی شهر هاویروف چک در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • باز هم ناهید، باز هم طلا برای دختر المپیکی
  • شکست تیم بسکتبال ذوب آهن تیم مقابل کاله مازندران
  • حذف شهسواری با شکست برابر حریف ایتالیایی
  • تیم بسکتبال کاله مازندران حریفش را در خانه شکست داد
  • تیم بسکتبال کاله مازندران حرفش را در خانه شکست داد
  • بازیکنان ذخیره کاله مثل بازی سوم با ذوب آهن بازی کنند، صعود حتمی است
  • کاله مازندران، ذوب آهن را در بازی سوم ۱۰۰ تایی کرد