Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:41:32 GMT

توافق ستاره کروات بارسلونا با PSG

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۵۴۱

توافق ستاره کروات بارسلونا با PSG

ایوان راکیتیچ، هافبک کروات و خلاق بارسلونا، با باشگاه پاری سن ژرمن به توافق دست یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ در تابستان و بعد از درخشش فوق العاده در جام جهانی نیز به شدت مورد توجه پاری سن ژرمن قرار داشت و باشگاه متمول فرانسوی پیشنهادی 80 میلیون یورویی برای جذب او ارائه داده بود اما راکیتیچ در نهایت مدعی شد بعد از مشورت با خانواده تصمیم گرفته در نوکمپ باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما رادیو کاتالونیا امروز فاش کرد ایوان راکیتیچ برای انتقال به پاری سن ژرمن با این باشگاه به توافق دست یافته و این انتقال در تابستان سال 2019 نهایی خواهد شد که اگر این اتفاق دهد، راکیتیچ بعد از نیمار دومین شکار بزرگ پاری سن ژرمن از بارسلونا خواهد بود.

 

بند آزادسازی 125 میلیون یورویی در قرارداد راکیتیچ گنجانده شده اما به نظر می رسد پاری سن ژرمن با مبلغ 95 میلیون یورو قصد دارد این بازیکن را جذب کند.

 

رادیو کاتالونیا مدعی شد راکیتیچ به توافق کامل با باشگاه فرانسوی دست یافته و حتی کارهای ثبت نام دخترش در مدرسه ای در پاریس نیز انجام شده است و هافبک کروات تردیدی برای جدایی از بارسلونا ندارد.

پاری سن ژرمن بارسلونا ایوان راکیتیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن بارسلونا ایوان راکیتیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون

در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن میهمان بارسلونا بود و موفق شد با برتری مقابل این تیم به مرحله بعد صعود کند.

دانلود (17.2MB)

دیگر خبرها