Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب پودر زیره با آب‌جوش می‌تواند باعث نرمی و لطافت پوست صورت شود؛ در این مطلب توضیحات آن را بخوانید.به گزارش بلاغ، اگر "زیره" با آرد باقلا، پودر و خمیر شود و روی ورم‌ها گذاشته شود، التهاب‌ها ورم‌ها را از بین می‌برد.

می‌توانید غذاهای گوشتی را با زیره بپزید تا مضرات گوشت را کم و غذا را خوشمزه‌تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخلوط کردن زیره با برنج و غذاهای دیگر باعث لاغری می‌شود چون بسیار گرم است، هر نوع ورم و چاقی را از بین می‌برد.

خیلی از افراد ترجیح می‌دهند برای لاغری و کاهش وزن از گیاهان دارویی استفاده کنند که یکی از این گیاهان دارویی "زیره سیاه" است.

اگر زیره را در ظرفی خیس کنید و با آب آن صورت خود را بشویید، رنگ صورتتان باز می‌شود.

پودر زیره را با آب‌جوش مخلوط کنید و روی صورت خود بگذارید و نرمی و لطافت را به صورت خود هدیه بدهید.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با اشاره به کشت گیاهان داروی در هشت هزار و ۳۵۰ هکتار مزارع استان گفت: توسعه کشت گیاهان دارویی در راستای تغییر و اصلاح الگوی کشت انجام می‌شود.


احمدرضا رییس‌زاده افزود: با توجه به کمبود منابع آبی در این خطه، گیاهان دارویی، صنعت مناسب و جایگزین خوبی برای سایر صنایع کشاورزی به شمار می‌رود.


وی با اشاره به تولید سالانه ۷۰ هزار تن انواع گیاهان دارویی در این استان گفت: اصفهان با تولید سالانه ۱۱ هزار تن گل محمدی در سطح سه هزار و ۶۵۰ هکتار از مزارع، رتبه سوم و با تولید ۱۰ تن زعفران در سطح یک هزار و ۶۰۰ هکتار از مزارع رتبه چهارم کشوری را در اختیار دارد.


به گفته رییس‌زاده حدود ۲ هزار واحد سنتی و حدود ۳۰ واحد صنعتی در بخش فرآوری، بسته‌بندی و صادرات گیاهان دارویی و دارو‌های گیاهی در این خطه فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • (تصویر) جدال هولناک زن ۶۰ ساله و خرس در پیرانشهر
  • جدال زن ۶۰ ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر
  • روایت ترسناک مبارزه زن ۶۰ ساله و خرس در پیرانشهر +تصویر دلخراش
  • توسعه کشت گیاهان دارویی در جهرم
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • تولید سالانه ۱۶ هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • رشد تهیه دارو از گیاهان دارویی در کشور
  • فقط یک‌چهارم گیاهان دارویی برای تولید دارو استفاده شده‌اند
  • تدوین سند ملی گیاهان دارویی و طب ایرانی