Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@09:09:02 GMT

دفاعیه شفر در نشست کمیته فنی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۶۰۴

به گزارش وانانیوز، 

 تمرینات تیم استقلال از اواسط هفته آینده برای کمتر از ۲ هفته تعطیل می‌شود تا بازیکنان پس از ماه‌ها فعالیت استراحتی داشته باشند. وینفرد شفر هم به تعطیلات ژانویه نزد خانواده‌اش در دبی می‌رود، اما قبل از این سفر او باید لیست بازیکنان خروجی و لیست اولویت‌دار بازیکنان ورودی را مشخص کند و در اختیار باشگاه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی آلمانی برای هر دو لیست باید با کمیته فنی استقلال مشورت کند. اگر شفر تصمیم به حفظ الحاجی گرو و مارکوس نیومایر داشته باشد باید بتواند دفاع جانانه و قانع‌کننده‌ای از آن‌ها نزد اعضای کمیته فنی انجام دهد. برای لیست ورودی تیم شفر برای پست مورد نظرش باید اولویت اول، دوم و حتی سوم در نظر بگیرد، چون باشگاه دارنده بازیکن مورد نظر، خود بازیکن و قیمت برای باشگاه اهمیت دارد و باید شرایط جذب نفر را داشته باشد. اگر باشگاه مذکور بازیکن را نیاز داشته باشد استقلال سراغ گزینه دوم و سپس سوم خواهد رفت. شفر قبل از سفر مدت دقیق تعطیلی تمرینات و برنامه تمرینی بعد از آن را هم مشخص می‌کند.

منبع: وانا

کلیدواژه: تمرینات تیم استقلال کمیته فنی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: حسب دستور استاندار نامه‌ای به رئیس فدراسیون ارسال شد و مراتب اعتراض و شکایت جدی از رأی کمیته انضباطی در خصوص اتفاق رخ داده را اعلام کردیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهنام نظری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام مراتب اعتراض استان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره حرکت غیرشرعی و هنجارشکنانه‌ دروازه‌بان استقلال در ورزشگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: اینکه فردی به خود اجازه‌ی چنین عمل هنجارشکنانه‌ای داده و بعد هم با افتخار بر این عمل خلاف شرع اصرار می‌ورزد، اوج بی‌شرمی است بنابراین فدراسیون فوتبال باید موضع خود درخصوص هنجار و ناهنجاری را مشخص کند و ما از پیگیری موضوع کوتاه نخواهیم آمد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از این اتفاق زشت و‌ غیراخلاقی، مدیریت ارشد استان به موضوع ورود کرده و اقدامات و پیگیری‌های لازم آغاز شده است، افزود: در آغوش گرفتن یک نامحرم در جامعه اسلامی، هر حکمی داشته باشد باید در خصوص اتفاق اخیر در مورد خاطیان اجرا شود اما وقتی کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال برای یک عمل غیراخلاقی و غیرشرعی، صرفاً جریمه‌ مالی در نظر می‌گیرد یعنی نگارندگان این حکم هم توجه لازم را ندارند بنابراین قویا اعلام می‌کنیم حکم اخیر کمیته انضباطی اساسأ بی پایه و اساس است.

رئیس کمسیون امنیت ورزش استان مرکزی تصریح کرد: حسب دستور استاندار نامه‌ای به رئیس فدراسیون ارسال شد و مراتب اعتراض و شکایت جدی از رأی کمیته انضباطی در خصوص اتفاق رخ داده را اعلام کردیم چراکه معتقدیم این رأی در یک کشور اسلامی، چیزی جز عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات جامعه نیست‌، همچنین از دستگاه قضایی نیز درخواست شد پیگیری‌های صورت گرفته را به سمع و نظر مردم برساند و بازیکن تیم استقلال و فرد خاطی حتماً باید پاسخگو باشد.
 
نظری با بیان اینکه مدیریت استان مصرانه منتظر این است تا کمیته انضباطی در رأی خود تجدنظر کند و رأیی قاطع و صریح بر مبنای شرع و قانون صادر شود، گفت: به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ورزش استان مرکزی تا به نتیجه رسیدن برخورد قاطع با بازیکن خاطی تیم استقلال، موضوع را پیگیری خواهم کرد و اینکه به نیروی انتظامی که حافظ ناموس ماست به واسطه‌ بداخلاقی دروازه بان استقلال توهین و بی حرمتی شد حتماً قابلیت پیگیری دارد و دادستان محترم پیگیر موضوع هستند.

وی ادامه داد: پروتکل‌های فیفا تا زمانی مورد پذیرش است که هنجارهای جامعه اسلامی زیر سؤال نرود اما گویا کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال نمی‌داند در کشوری اعلام رای می‌کند که مردمانش برای حفظ حیا و ناموس بیش از 200 هزار شهید داده‌اند، جای تأسف است بازیکنی که سال‌ها پیراهن تیم ملی را به تن کرده وقیحانه اعلام می‌کند این جریمه را می‌پردازد و تأسف بیشتر برای باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال که در خصوص این حرکت زننده و غیراخلاقی، منتظر نظر کمیته انضباطی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ضمن انتقاد جدی از رفتار باشگاه استقلال در قبال هنجارشکنی بازیکن این تیم، گفت: گویا کار فرهنگی در این باشگاه فقط یک پیوست بی اثر است چراکه اگر مدیران این باشگاه اعتقادی‌ به فرهنگ اسلامی و ایرانی دارند باید پاسخ بی حرمتی بازیکن این تیم را بدهند، باشگاه در قبال بازیکنی که بدیهی‌ترین اصول دینی و اخلاقی را رعایت نمی‌کند‌ مسئول است و باید پاسخگو باشد، پول‌های کثیف و بادآورده چنان برخی از این افراد را غرق کرده است که خیال می‌کنند می‌تواند غیرت و ناموس را با پول بخرند.

نظری با تقدیر از یگان ویژه به جهت برخورد در لحظه و قاطعانه و دفاع از حریم حیا خاطرنشان کرد: نقش دشمن در پشت پرده‌ی این اتفاق مشخص شده و حالا یک خواننده‌ی هرزه‌ی خارج‌نشین هم از این رفتار خلاف شرع و عرف و غیراخلاقی بازیکن استقلال اعلام حمایت می‌کند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند/ جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد