Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@10:22:54 GMT

ما نسبت به اینتر بیشتر لایق صود بودیم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۶۹۵

ما نسبت به اینتر بیشتر لایق صود بودیم

هوگو لوریس، دروازه بان فرانسوی و کاپیتان تاتنهام، تیمش را لایق صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان می داند.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به گل دقایق ابتدایی عثمان دمبله به دروازه تاتنهام، این تیم فاصله چندانی با حذف از لیگ قهرمانان نداشت اما گل لحظات پایانی لوکاس مورا این تیم را نجات داد و در نهایت تساوی اینتر در سن سیرو برابر آیندهوون باعث شد تاتنهام که در پایان دور رفت تنها یک امتیاز گرفته بود به دور حذفی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هوگو لوریس گفت: "در حقیقت آیندهوون با گلی که وارد دروازه اینتر کرد به صعود تاننهام به مرحله بعدی کمک کرد و ما باید از آنها تشکر کنیم.

 

 

دروازه ما برابر بارسلونا خیلی زود باز شد و همین اتفاق باعث شد شرایط ما در نوکمپ بسیار دشوار شود اما ما در ادامه اصول بازی خود را حفظ کرده و بازی بسیار خوبی برابر بارسلونا ارائه دادیم. اگرچه تاتنهام نتوانست بارسلونا را مغلوب کند اما ما با همان یک گل هم راهی مرحله بعد شدیم.

 

از نظر من ما نسبت به اینتر لایق صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان بودیم و من خوشحالم که هواداران تاتنهام در نوکمپ جشن صعود برپا کردند."

هوگو لوریس تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوگو لوریس تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!

مسی عملکردی باورنکردنی برابر نیویورک ردبولز داشت 

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته دوازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی در خانه با نتیجه پرگل ۲-۶، نیویورک ردبولز را در هم شکست. لیونل مسی با ثبت آمار خیره‌کننده‌ ۱ گل و ۵ پاس گل، ستاره میدان بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد؛ لوییس سوارز نیز با 3 گل و ۱ پاس گل عملکرد بسیار درخشانی داشت. 

اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS نمایش استثنایی مسی

نکته جالب توجه این‌جاست که لیونل مسی آمار درخشانش را در تنها یک نیمه به ثبت رساند. نیویورک ردبولز بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۳۰ به گل رسید. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت و شاگردان تاتا مارتینو بازنده به رختکن رفتند. در نیمه دوم اما ورق به طور کامل برگشت؛ روی پاس گل مسی در دقیقه ۴۸، ماتیاس روهاس گل تساوی را به ثمر رساند و ستاره آرژانتینی خودش در دقیقه 50 اینتر میامی را پیش انداخت. مسی تا دقیقه ۸۱، ۴ پاس گل دیگر برای روهاس و لوییس سوارز (روهاس ۱ گل، سوارز ۳ گل) فراهم کرد تا شب به یاد ماندنی‌ای را برای تیمش رقم زده باشد.

رکوردهای لیونل مسی در این بازی اولین بازیکن تاریخ MLS با ثبت ۵ پاس گل در یک بازی اولین بازیکن تاریخ MLS با اثرگذاری روی ۶ گل در یک بازی آمار لیونل مسی در فصل جاری  12 گل و ۱۱ پاس گل در ۱۱ بازی! لیونل مسی و لوییس سوارز

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان