Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: تیم والیبال نوجوانان این باشگاه با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به مرحله نهایی صعود کرد.

پیمان رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاه های کشور در گروه /ب/ به میزبانی شهر کاشان در روز 17 آذر ماه در سالن جهان پهلوان تختی این شهر آغاز شد و امروز چهار تیم برتر مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پیکان تهران، پیام خراسان، شهرداری اورمیه و شهرداری ورامین به عنوان چهار تیم صعود کننده از گروه /ب/ به دور نهایی هستند.
وی با اشاره به اینکه هدایت تیم نوجوانان شهرداری ارومیه را یوسف قربانی بر عهده دارد، ادامه داد: این تیم امروز و در آخرین دیدار خود با نتیجه سه بر یک مقابل تیم خاتم اردکان به برتری رسید.
وی ادامه داد: نوجوانان شهرداری ارومیه در این دیدار ست های اول، سوم و چهارم را با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 23 و 25 بر 16 پیروز شدند و ست دوم را با امتیاز 25 بر 22 به حریف واگذار کردند.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: تیم‌ نوجوانان شهرداری ارومیه روز گذشته نیز در چهارمین روز این مسابقات مقابل شهرداری ورامین به برتری رسید.
رضایی افزود: سینا زینالی و اردلان سید عباسی در پست پاسور، محمد هشتوار و امیر محمد حیدری زاد در پست پشت خط زن، امیررضا رزاقی و امید حسن زاده در پست لیبرو، محمد مختاری، امید حسنی، علیرضا مصطفوی لک، محمد صالحی و محمد بهرام علیزاده در پست دریافت کننده قدرتی، ارکان اصغر پور، یاسین کاظم زاده و مهرشاد غفاری در پست سرعتی، بازیکنان تیم نوجوانان شهرداری ارومیه هستند.
تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه پیشتر در مقابل پیکان و پیام خراسان شکست خورده و در مقابل همنام تبریزی خود پیروز شده بود.
در این رقابت ها 6 تیم شهرداری ارومیه، پیکان تهران، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، شهرداری ورامین و پیام خراسان در گروه /ب/ حضور داشتند.
تیم های سایپا تهران، عقاب نیروی هوایی، شهرداری گنبد، کاله مازندران، شهروند اراک، دورنای ارومیه و فولاد سیرجان نیز در گروه الف این مسابقات حضور دارند.
13 تیم با 243 ورزشکار در مسابقه های سوپر لیگ والیبال نوجوانان کشور به مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال نوجوانان شهرداري اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام

تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود مقابل مهرام در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام تهران رفت.

شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مغلوب کرد و سری این دیدار ۲ بر صفر شد. ویل چری در این بازی با ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال