Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرمسار است و حرفی برای گفتن ندارد. دختر جوان و دانشجوی دیروزی که اشک مجال صحبت به او نمی دهد، آهسته می گوید: از کجا بگویم؟ از خانواده ام که به خاطر کار زشتم سر افکنده شدند یا از جوانی و آینده ام که سر یک بزنگاه افسار زندگی ام را به دست هوس و شیطان دادم و به خاک سیاه نشستم.به گزارش بلاغ،همه چیز از دانشگاه و دوستی با هم کلاسی بی قید و بندم شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستایی بودم به همین دلیل در یک خانه مجردی در شهر ساکن شدم. بعد از گرفتن خانه مجردی دوست دانشگاهی ام در نقش شیطان ظاهر شد و به من پیشنهاد داد از این موقعیت استفاده کنم و با پسران هم کلام و همدم شوم و خوش باشم. اول از پیشنهادش ناراحت شدم و از عواقب آن ترسیدم چون تا آن موقع اصلا با جنس مخالف صحبت نکرده بودم چه برسد به رابطه. بالاخره مدتی گذشت و دوست نارفیق ام با احمق و پاستوریزه خطاب کردن، مرا تحریک و وارد منجلاب کرد. دوست دانشگاهی ام تنوع طلب و با پسرهای زیادی دوست بود و به جای درس و کتاب داستان های عاشقانه را در کوچه و خیابان ها دنبال می کرد و با خوش و بش کردن با نامحرمان، اوقاتش را می گذراند. اولین بار که با یک پسر غریبه در خانه مجردی ام هم کلام شدم از خجالت زبانم بند آمده بود اما رفته رفته یخ بین ما با آتش هوس دوستم آب شد.  کم کم عشق و عاشقی و دوستی های خیابانی جای درس را گرفت و با غرق شدن در رابطه های نامشروع از عفت، حیا و شرم دور شدم. این دوستی های خیابانی  کار را به جایی کشاند که کم کم در دام اعتیاد گرفتار شدم. رابطه های افسار گسیخته من ادامه پیدا کرد تا این که یک شب پا در لانه شیطانی دو پسر خلافکار گذاشتم و از سوی آن ها به شدت مورد آزار و اذیت قرار گرفتم.  بعد از گذشت مدتی از آن شب تلخ فهمیدم باردار شده ام. دستپاچه و سرگردان شده بودم تا این که به پیشنهاد دوست شیطان صفت ام مقداری قرص خوردم تا جنین را سقط کنم. می ترسیدم به بیمارستان بروم و به خاطر رابطه نامشروعم گیر بیفتم. با زدن آمپول و خوردن قرص، جنین سقط نشد و در شکم ام فوت کرد. با این اتفاق هولناک بدتر از قبل دچار وحشت شدم، نه راه پس داشتم و نه راه پیش چون از همه طرف در محاصره قرار گرفته بودم. به ناچار مجبور شدم به یک درمانگاه مراجعه کنم و تحت عمل جراحی قرار بگیرم. بعد از این موضوع خانواده ام قضیه بارداری ام را فهمیدند و با من برخورد بسیار شدیدی کردند. بعد از ترخیص از درمانگاه برادرم به خاطر اعتیادم  مرا به کمپ آورد تا  ترک کنم و بعد از آن تصمیمی برای خودم بگیرم چون خانواده ام مایل به دیدن و پذیرش من نیستند و مرا رها کرده اند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس

هاکان سرانجام در شهر میلان به اسکودتو رسید اما این قهرمانی با پیراهن اینتر به دست آمد.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. هاکان چالهان اوعلو که برای فتح اسکودتو از میلان جدا شد و به اینتر پیوست، سرانجام در سومین فصل حضور خود در اینتر موفق به قهرمانی در سری آ شد. هاکان با انتشار یک تصویر معنادار در اینستاگرام، این قهرمانی را جشن گرفت. در این تصویر او بدون توجه به شعارهای هواداران میلان که هاکان را خائن و دلقک صدا می زنند، کاپ اسکودتو را در آغوش گرفته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • نخستین تمدن‌ها و سرانجام هستی
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!