Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از تساوی و تک امتیاز تیمش در خانه ذوب‌آهن ابراز رضایت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا مرزبان پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: از گرفتن یک امتیاز در خانه ذوب‌آهن بی‌نهایت خوشحال هستیم. با توجه به شرایطی که تیم ما دارد، انتظار اینکه نیم‌فصل را با 15 امتیاز پشت سر بگذاریم، سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم مشکلات زیادی داشته و من سومین مربی‌اش هستم. باید به بازیکنانم تبریک بگویم که شجاعانه جنگیدند. ما در این دیدار فقط دو فرصت بسیار خوب به ذوب‌آهن دادیم. پس از اخراج بازیکن‌مان، متحدتر شدیم و بیشتر سایر نفرات بیشتر دویدند. ما حالا وارد نیم‌فصل شدیم و در این مدت تمرینات را ادامه می‌دهیم و بازیکنانی را جذب می‌کنیم.

وی با تمجید از عملکرد سنگربان تیمش افزود: دروازه‌بان ما در این بازی دو بار عکس‌العمل‌های خوب داشت. متأسفانه دروازه‌بان‌هایی را به تیم امید ایران دعوت می‌کنند که دیده نمی‌شوند. گلر ما بهترین کیفیت را دارد، اما دعوت نمی‌شود. نمی‌دانم نقش دلال‌ها که فوتبال پایه را نابود می‌کنند، چیست. تیم ما از میانمار می‌بازد و آبروی فوتبال ایران می‌رود. باید مشخص شود که چه کسانی کار می‌کنند که بازیکنان پایه و با کیفیت کنار گذاشته می‌شوند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که نتایج یک تیم در نیم‌فصل اول چه میزان قابل تکرار در نیم‌فصل دوم است، گفت: ممکن است یک تیم که دچار مشکلات است، با رفع آن ثبات بهتری پیدا کند و اعضای تیم در کنار یکدیگر نتایج بهتری بگیرند. البته تضمینی وجود ندارد که تیم‌های بالای جدول در همان مکان بمانند. تیمی که بالاست و تغییرات کمتری دارد، در بالای جدول می‌ماند و در تیم‌های پایین جدول نیز این مسئله صدق می‌کند.

مرزبان در پاسخ به این سؤال که مثل دوران قهرمانی با سپاهان که از فولادشهر تا اصفهان پیاده رفت، این بار در صورت موفقیت با نفت مسجدسلیمان چه اقدامی انجام خواهد داد، عنوان کرد: درباره این مسئله فکر نکرده‌ام، اما این شهر یک مجموعه است و این قول را می‌دهم که مرکز بیماران سرطانی را ترمیم کنم. من در آن زمان که با سپاهان بودم، با هواداران کشته شده همدرد شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که «اتفاقی که در این بازی رخ داد و ذوب‌آهن نتوانست موقعیت ایجاد کند، به واسطه ضعف حریف بوده یا عملکرد خوب تیم شما؟»، گفت: به منصوریان گفتم اگر تیم شما آرامش داشته باشد، موفق‌تر می‌شود. متأسفانه ذوب‌آهن هیجان بسیاری دارد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با طرح این مدعا که تیمش از داوری ضرر می‌کند، افزود: ذوب‌آهن امروز با وجود آنکه بازیکنان باکیفیتی دارد، اما نتوانست موقعیت‌های خوبی ایجاد کند. باید روی احساس بازیکنان کار کرد. یک تیم باید احساس درونی خوبی داشته باشد. ما بازی بزرگی را انجام ندادیم و فقط جنگیدیم.

مرزبان در پایان گفت: در صحنه‌ای از بازی امروز حسینی به دلیل تمارض باید کارت می‌گرفت. همچنین بازیکن ما هم به حق اخراج شد. به هر حال معتقدم اگر آرامش از بیرون به تیم داده شود، تیم بهتر می‌تواند فوتبال بازی کند و اگر این شرایط نباشد، روابط درون تیمی به‌هم می‌خورد و عملکرد تیم تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید مرزبان ستواندوم "جلال اعتماد"، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرشتان مرزی بانه تشییع و در زادگاهش قروه به خاک سپرده شد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079839 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • یک آموزگار هدایای روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • آمده‌ایم که بمانیم!
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه