Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@11:49:16 GMT

کار بزرگ تیم والیبال شهرداری تبریز در تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۹۲۴

کار بزرگ تیم والیبال شهرداری تبریز در تهران

تیم والیبال شهرداری تبریز در تهران دست به کار بزرگی زد و پیکان را شکست داد. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم والیبال شهرداری تبریز از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در خانه والیبال تهران به مصاف تیم پیکان رفت و در پایان با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که در چارچوب هفته دوازدهم سوپرلیگ والیبال باشگاه‌های کشور به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار می‌شد، یکی از حساس‌ترین دیدارهای تیم والیبال شهرداری تبریز در فصل جاری به حساب می‌آمد.

کار بزرگ تیم والیبال شهرداری تبریز در تهران

شاگردان عادل بناکار در این دیدار دست به کار بزرگی بزرگی زدند و پیکانِ رده سومی را در خانه خودش با نتیجه سه بر یک شکست دادند.

تیم والیبال شهرداری تبریز مقابل پیکان شروع خوبی نداشت و در ست اول کار را با حساب 25 بر 18 به حریف نامدار خود واگذار کرد.

در ادامه، شاگردان بناکار در تهران به خودشان آمدند و موفق شدند در سه ست متوالی با نتیجه مشابه 25 بر 23 خودروسازان را از پیش‌رو بردارند.

پیکان - شهرداری؛ جذاب و پُرحاشیه

دیدار تیم‌های والیبال پیکان تهران و شهرداری تبریز البته خالی از حاشیه هم نبود و در طول بازی اتفاقات زیادی در آن رخ داد که درگیری بازیکنان دو تیم بخشی از این حواشی بود.

در جریان بازی، حمید راهجردیان، داور مسابقه مجبور شد یک بازیکن از پیکان و دو بازیکن از تیم والیبال شهرداری تبریز را با کارت قرمز خود جریمه کند.

در این راستا، جواد کریمی از پیکان و امیر حسینی و مصطفی شریفات از شهرداری تبریز به‌دلیل خوشحالی نامتعارف از داور کارت قرمز گرفتند.

احضار داوران دیدار سایپا و شهرداری تبریز به کمیته داوران فدراسیون والیبالدربی والیبال ارومیه به روایت تصاویر

دلیل اخراج بازیکنان دو تیم از زبان داور مسابقه

حمید راهجردیان، داور دیدار تیم‌های پیکان و شهرداری تبریز درباره اخراج بازیکنان دو تیم می‌گوید: بازی از نظر فنی هیچ مشکلی نداشت، ولی چون برخی بازیکنان پس از کسب امتیاز به سمت زمین حریف خوشحالی می‌کردند به آنها کارت قرمز نشان دادم.

شهرداری تبریز در رده دهم جدول

با این پیروزی، تیم والیبال شهرداری تبریز موفق شد شمار امتیازات خود را به عدد 13 رسانده و در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

پیروزی مقابل پیکان، چهارمین پیروزی تیم والیبال شهرداری تبریز در 11 دیدار اخیر خود در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بود.

انتهای پیام/ن

R7887/P1361/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

پیشکسوت والیبال گفت: نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد. - اخبار ورزشی -

عباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد احتمال ادامه همکاری خود با تیم والیبال ایفاسرام اردکان در لیگ برتر اظهار داشت:‌ نیم فصل خوبی را با تیم ایفاسرام پشت سر گذاشتم و نتیجه کار برای هر دو طرف رضایت‌بخش بود.

سرمربی فصل گذشته ایفاسرام ادامه داد: قرارداد من با تیم ایفاسرام تمام شده ولی تمایل دارم به همکاری با این مجموعه ادامه دهم. ایفاسرام یکی از باشگاه‌های خوب و قابل احترام لیگ برتر است که فدراسیون باید از آن حمایت کند. ایفاسرام، حضوری موثر در لیگ برتر داشته و پشتوانه بزرگی برای والیبال است.

دعوت از 39 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور

میرحسینی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی والیبال گفت: با توجه به داشته‌های والیبال ایران،‌ سرمربی و در واقع مدیر لایقی باید در راس کادر فنی باشد که بتواند انگیزه و روحیه تیمی را افزایش دهد. سرمربی جدید باید ارتباط خوبی با فدراسیون و بازیکنان برقرار کند. او زمان کمی برای آماده‌سازی تکنیکی و تاکتیکی تیم در اختیار دارد.

او تصریح کرد: بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و فکر نمی‌کنم بازیکن شاخصی، بیرون مانده باشد. نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد.

میرحسینی در پایان گفت: والیبال ایران، کار بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک دارد ولی همه ما امیدواریم تیم ملی نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها به دست آورد و راهی المپیک شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال