Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:18:34 GMT

هیجان لیگ برتر والیبال بر کیفیت آن می چربد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۹۳۶

هیجان لیگ برتر والیبال بر کیفیت آن می چربد

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امسال با توجه به نبود برخی بازیکنان تراز اول ایران در لیگ برتر، هیجان و جذابیت رقابت ها بالا رفته و در مقابل کیفیت مسابقات پایین آمده است.

ناصر شهنازی شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی سه بر 2 مقابل تیم دورنای ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال پیش بینی نتایج بازی ها به دلیل پراکندگی بازیکنان در تمامی تیم های حاضر در لیگ، سخت تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به رویارویی بازیکنانش در مقابل دورنای ارومیه بیان کرد: در ست های اول و دوم عملکرد ضعیفی مقابل بازیکنان با انگیزه حریف داشتیم ولی در ست های بعدی موفق به جبران ست های از دست رفته شدیم و 2 امتیاز از این دیدار کسب کردیم.
وی بیان کرد: بازیکنان دورنای ارومیه نیز انگیزه بالایی برای رویارویی با بازیکنانم داشتند ولی آنان در آغاز راه هستند و حفظ امتیاز در نتایج پایانی را به خوبی بلد نیستند.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان جایگزین از ست سوم به بعد عملکرد خوبی داشتند، ادامه داد: امروز هواداران از تماشای یک بازی خوب و جذاب لذت بردند ولی من از عملکرد بازیکنانم در 2 ست نخست راضی نبودم.
مربی ارومیه ای و سابق تیم ملی والیبال کشور در خصوص جذب بازیکن در نیم فصل رقابت های لیگ برتر برای تیم شهرداری ارومیه گفت: ما حق انتخاب نداریم و باید منتظر بمانیم.
به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری ارومیه عصر چهارشنبه در هفته دوزادهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه سه بر 2 فاتح دربی این شهر مقابل تیم دورنا شد.
این تیم در آخرین و سیزدهمین هفته این رقابت ها روز یکشنبه هفته آینده /25 آذرماه/ در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه میزبان تیم سایپای تهران خواهد بود.
7156 /3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ برتر شهرداري اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، سرجیو کونسیسائو از عملکرد برخی بازیکنان تیمش پس از تساوی (2-2) مقابل فامالیسائو، راضی نبود و 4 نفر را از تمرین کنار گذاشت.

چهار بازیکنی بودند که مورد غضب کونسیسائو قرار گرفته و از گروه حذف شدند عبارتند از: ایوان هایمه، آندره فرانکو، تونی مارتینز و خورخه سانچز. اینها به دلیل عدم تعهد در تمرین و بازی حق شرکت در تمرین را ندارند.

مدیر ورزشی باشگاه نیز مثل کادر فنی اصلا از عملکرد بازیکنان راضی نبود و به خصوص اشتباهات این چهار بازیکن را در نتایج ضعیف تیم تاثیرگذار می‌داند. این تصمیمی بود که با تایید لوئیس گونچالوز و ویتور بایا همراه شد. این چهار نفر شانس کمی برای بازی تا پایان فصل خواهند داشت.

 

منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • ژاوی: مقابل پی‌اس‌جی از جانمان مایه می‌گذاریم