Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:28:11 GMT

آئین رونمایی از کتاب سرباز کوچک در کردستان+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۹۵۳

آئین رونمایی از کتاب سرباز کوچک در کردستان+تصاویر

آئین رونمایی از کتاب سرباز کوچک امام با حضور مسئولان، دانشجویان و مردم ولایی و شهیدپرور استان در دانشگاه کردستان برگزار شد. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آئین رونمایی از کتاب سرباز کوچک امام عصر امروز با حضور مسئولان، دانشجویان و مردم ولایی و شهیدپرور استان در دانشگاه کردستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ «سرباز کوچک امام» عنوان کتابی است از فاطمه دوست‌کامی که به خاطرات مهدی طحانیان، جوان‌ترین آزاده جنگ تحمیلی از دوران کودکی تا به امروز می‌پردازد. نگارش این اثر از تیرماه سال 88 آغاز شد و ماحصل، گفت‌وگوی بیش از 300 ساعته نویسنده با راوی کتابی است خواندنی از زبان یکی از اسرای هشت سال دفاع مقدس.

سفر «سرباز کوچک امام» به کشورهای عربی نویسنده کتاب سرباز کوچک امام(ره): رزمندگان ثمره سرافرازی و پیروزی امروز ملت ما هستند «سرباز کوچک امام» معرفی شد

مهدی طحانیان، به‌عنوان جوان‌ترین اسیر جنگی در زمان اسارتش به‌شدت مورد توجه بعثی‌ها بود؛ از این جهت خاطرات او ماجراهای تلخ و شیرینی را به‌همراه دارد. نقطه اوج این اتفاقات ماجرای امتناع او از مصاحبه با «نصیرا شارما»، خبرنگار بی‌حجاب هندی است.

آن‌چه در ادامه مشاهده می‌کنید، تصاویری از آئین رونمایی از کتاب سرباز کوچک امام در دانشگاه کردستان است.

انتهای پیام/ن

R7848/P1361/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشور‌های مختلف، بیش از ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت و حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که فردا پنجشنبه سی ام فروردین در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشور‌های مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

سومین همایش بین المللی معرفت و رسالت حسینی با حضور اساتید دانشگاه و مرکز پژوهش‌های کربلا (وابسته به عتبه حسینی)، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، سندیکای دانشگاهیان کربلا، مرکز مطالعات راهبردی حشد الشعبی، ستاد فرهنگی اربعین و بنیاد بین‌المللی اربعین و با شرکت اندیشمندانی از شش کشور عراق، ایران، کویت، سوریه، ترکیه و بحرین دانشگاه صنعتی فرات الاوسط برگزار می‌شود.

در این همایش آیت الله دقیق از علمای مبارز عراق، آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق، آل کاظم سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، عبدالامیر قرشی معاون پژوهشی عتبه حسینی و چند تن از رؤسای دانشگاه‌های ایران و عراق و رئیس مرکز مطالعات راهبردی حشد در اربعین و مقاومت اسلامی طوفان الاقصی و بازتاب‌های جهانی فرهنگ و شعائر حسینی و چشم انداز‌های جهانی اربعین سخنرانی خواهند کرد.

 

دیگر خبرها

  • کوچک‌ترین بمب‌افکن دنیا به جنگ سرطان می‌رود!
  • کوچک‌ترین بمب‌افکن دنیا
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • رونمایی ۶ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • اساتید دانشگاه‌های جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند/ رونمایی از وبگاه تحریم علمی اسراییل
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته و بامداد امروز
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا