Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@12:28:06 GMT

دستگیری مرد زن نما در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۱۴۰

دستگیری مرد زن نما در لرستان

رکنا: سرهنگ چگنی رییس پلیس فتا استان لرستان، اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان، صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی شد که متهم ضمن معرفی کردن خود با هویت یک زن جوان، با ارسال تصاویر و ویدیو‌های
سرهنگ چگنی با اشاره به دستگیری متهم و احضار وی با مجوز قضایی به پلیس فتا ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه اقدام مجرمانه‌ای شد، اما زمانی که در برابر ادله و مستندات موجود قرار گرفت با قبول جرم خود لب به اعتراف گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی افزود: متهم در اعترافاتش انگیزه خود را سرگرمی عنوان کرد.
رئیس پلیس فتا لرستان گفت: با توجه به اینکه برخی از کاربران درشبکه‌های اجتماعی اقدام به اشاعه کار‌های غیر اخلاقی می‌کنند، از خانواده‌ها در خواست کرد ضمن مراقب از فرزندان بر عملکرد آن‌ها نظارت داشته باشند تا بتوانند از وقوع آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنند.
وی ادامه داد:مطابق قانون Law جرائم رایانه‌ای ماده ۷۴۲ هرکس به وسیله سامانه‎های رایانه‎ای یا مخابراتی یا حامل‌های داده محتویات مستهجن را منتشر، توزیع یا معامله کند یا به قصد تجارت یا افساد تولید یا ذخیره یا نگهداری کند، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
سرهنگ چگنی به کاربران توصیه کرد:در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه موضوع را با پلیس فتا در میان گذاشته و از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش دهند

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری مرد زن نما لرستان پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی دلفان گفت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های تابعه؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

سرهنگ نجفعلی بارانی بیرانوند افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بارانی بیرانوند در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر