Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@20:09:57 GMT

کشف موشک‌های ساخت رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۱۶۴

ساعت 24- مسئولان سوریه طی عملیات جست‌وجو در استان درعا، مقادیر زیادی تسلیحات از انبارهای متعلق به تروریست‌ها در این استان کشف کردند که در بین آن‌ها موشک‌های ضد زره اسرائیلی وجود دارد.

منابع سوریه از کشف تسلیحات ساخت رژیم صهیونیستی در استان درعا واقع در جنوب سوریه خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) چهارشنبه (۲۱ آذر) گزارش داد که مسئولان ذیربط در این استان سوری طی عملیات جست‌وجو مناطقی که ارتش سوریه اخیرا آن‌ها را آزاد و پاکسازی کرده است، موفق به کشف دو انبار تسلیحات شده‌اند که حاوی مقادیر زیادی دارو و تسلیحات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در بین تسلیحات کشف شده، موشک‌های «لاو» ساخت رژیم صهیونیستی در شهر «نوی» واقع در ریف شمال غربی درعا وجود دارد.

منبعی مسئول به این خبرگزاری گفته است که تسلیحات ضبط شده شامل موشک‌ها و راکت‌هایی از نوع «مالوتکا» و همچنین پایه پرتاپ این موشک‌ها و موشک‌های ضد زره «لاو» است.

افزون بر این، مقادیر قابل توجهی نیز مواد منفجره تی‌.ان‌.تی که برای ساخت بمب و تجهیز خودروها به این مواد استفاده می‌شد، کشف شده است.

منبع مذکور گفته است که داروهای ساخت کشورهای عربی خلیج فارس و غرب از طریق مرز فلسطین اشغالی و اردن به دست گروه‌های ترویستی در استان درعا که همرز با این دو کشور است، رسیده است.

ارتش سوریه بارها بعد از آزادی مناطق تحت کنترل داعش و گروه‌های تروریستی در شرق و جنوب این کشور سلاح‌های ساخت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی را کشف کرده است.

رژیم صهیونیستی طی چند سال گذشته که استان‌های جنوبی سوریه مانند درعا، السویدا و قنیطره به اشغال گروه‌های تروریستی در آمده بود، اقدام به حمایت تسلیحاتی از این گروه‌ها کرد و در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه برای مداوای مجروحان آن‌ها بیمارستان‌های صحرایی ساخت.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین از موج دوم حمله موشکی از جنوب لبنان به سمت الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک ۵۰ موشک در موج دوم حملات سنگین موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین در الجلیل علیا خبر دادند.

این حملات به دنبال ارتکاب جنایت رژیم صهیونیستی در میس الجبل در جنوب لبنان انجام می شود که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت.

کد خبر 6097447

دیگر خبرها

  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • تسلیحات ممنوعه صهیونیستی پیکر شهدای غزه را ذوب می‌کند
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • شلیک ۶۵ موشک از جنوب لبنان به الجلیل و جولان
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین