Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، نشست بصیرتی ، سیاسی و اخلاق حرفه ای اعضا کانون بسیج مهندسین عمران و معماری ناحیه کرمانشاه با حضور حجت الاسلام جوانمردی مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیجیان  سپاه ناحیه کرمانشاه در خصوص موضوع اخلاق حرفه ای و مهندسی و تاکید دین مبین اسلام در این باره برگزار شد .

جوانمردی در این خصوص گفت :انجام مسوولیت‌ها و تعهدات حرفه‌ای با داشتن مهارت لازم مطابق استانداردهای فنی و مهندسی و براساس صداقت، امانتداری و به صورت شرافتمندانه را می توان اخلاق حرفه ای نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که انجام این تعهدات در سه حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد: تعهدات در برابر کارفرما، مسوولیت در برابر سازمان نظام مهندسی و سوم مسوولیت در برابر جامعه، تبیین اخلاق حرفه‌ای در هر کدام از این سه بخش نیازمند تبیین موارد معین و قابل اجرایی است. باید مجموعه قوانین اخلاقی جمع‌آوری تنظیم و تدوین و تبدیل به یک منشور اخلاقی حرفه‌ای شود و مهندسان در برابر آن مسوول و پاسخگو باشند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست طراحی و تدوین برنامه‌های مدیران کل حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در سال ۱۴۰۳ به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و باحضور مدیران کل این حوزه برگزار شد.   عزیزی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته به خصوص در برگزاری انتخابات افزود: باید در سال جدید بگونه‌ای عمل شود که با همت و تلاش مضاعف در پیش برد برنامه‌های راهبردی برای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری بعنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" اعلام شده است را تدوین کنیم و جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر و مطلوب‌تر به مردم و ایجاد امید در جامعه گام‌های موثری برداریم.   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: از جمله برنامه‌های راهبردی می‌توان به تلاش در برقراری نظم و امنیت پایدار، برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه، پیگیری مسائل و امورات مربوط به جوانی جمعیت و افزایش جمعیت و فرزندآوری در استان، پیگیری امورات مربوط به حجاب و عفاف، پیگیری و مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز که یکی از محور‌های اصلی برای جهش تولید است، پیگیری مسائل مربوط اتباع و مهاجرین در سطح استان، ساماندهی اتباع و امورات مربوط به اتباع و ایجادرضایت مندی مردم در سطح استان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • چرا «منشور اخلاقی سیاستمداران» در پارلمان ترکیه رای نیاورد؟
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان رونمایی شد
  • تاکید علمای یمن بر لزوم بسیج امت اسلام برای یاری غزه
  • برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳