Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرانا - وزیر نفت چهارشنبه شب با بیان اینکه هنوز برای سهمیه بندی و قیمت بنزین در دولت تصمیمی گرفته نشده است اعلام کرد، کسانی که دارای کارت سوخت خودرونیستند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، بیژن زنگنه در گفت وگوی ویژه خبری تصریح کرد، پیش بینی می شد که حدود 10میلیون نفر فاقد کارت سوخت خودرو باشند اما تا کنون حدود یک میلین و 200هزار نفر اقدام به ثبت نام کارت سوخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبر تکمیل می شود
شبس**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد زنگنه سوخت سهميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه‌ داران سوخت مکلف به ثبت اطلاعات کارت های جامانده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، برخورد قانون با تخلف جایگاه داران سوخت کشور
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: مالکان جایگاه‌های سوخت کشور اگر اطلاعات کارت‌های جامانده در جایگاه را در سامانه scs.niopdc.ir ثبت نکنند جریمه می‌شوند.
از ابتدای سال تا کنون بیش از ۶۰۰ هزار کارت در جایگاه‌های سراسر کشور جامانده است، که تقریبا نزدیک به ۲۷۰ هزار نفر برای دریافت کارت سوخت شخصی خودشان به جایگاه‌ها مراجعه کرده اند. اما این موضوع را هم باید اضافه کرد اگر هموطنان چند بار رمز کارت سوخت را به اشتباه وارد کرده اند، لازم به ثبت درخواست المثنی سوخت نیست چرا که با حضور در نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی می‌توانند رمز کارت سوخت خود را فعال کنند.
ندادن کارت سوخت به دیگران برای سوخت گیری موضوعی است که می‌تواند از سوء استفاده افراد سود جو جلوگیری کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مهم دولت درباره کارت سوخت
  • اطلاعیه مهم دولت درباره کارت سوخت؛ جایگاه‌های عرضه سوخت با کارت آزاد تعیین شد
  • اعلام سهمیه نفت سفید خانوار‌های مازندرانی در بهار ۱۴۰۳
  • قیمت بنزین سهمیه ای و آزاد مشخص شد
  • جایگاه‌ داران سوخت مکلف به ثبت اطلاعات کارت های جامانده
  • عرضه سوخت به خودرو‌های پلاک مخدوش ممنوع است
  • اجاره ماهانه ۴.۵ میلیون تومانی کارت سوخت کلید خورد
  • بازار سیاه اجاره کارت سوخت برای عید؛ ماهی ۴.۵ میلیون تومان!
  • بازار سیاه اجاره کارت سوخت برای شب عید / ماهی ۴.۵ میلیون تومان!
  • دولت برای افزایش یارانه‌ نقدی یا ادامه کالا برگ تصمیمی نگرفته است