Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@13:40:04 GMT

راز‌های مردانه که خانم‌ها باید بدانند!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۲۸۵

راز‌های مردانه که خانم‌ها باید بدانند!


در کانون خانواده آنچه که باعث تداوم و بقای صمیمیت می‌گردد رفتار‌ها و اعمال زن و مرد نسبت به هم است. در این میان نقش یک زن می‌تواند در ایجاد فضایی دلپذیر و جذاب بسیار مهم و قابل توجه باشد، اگر چه ازدواج آسان نیست، اما استمرار و تداوم آن بسیار مشکل‌تر و سخت‌تر است، اما در این گزارش به آنچه که زنان باید از مردان و زندگی مشترک خود بدانند می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می‌کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آن‌ها می‌شود.


۱- در نظر داشته باشید مرد‌ها طوری با شما رفتار می‌کنند که خودتان به آن‌ها اجازه می‌دهید، سعی کنید، تماس‌های مکرر با همسر خود را فراموش کنید، همیشه در دسترس بودن خانم‌ها خوب نیست

۲- بسیاری از زنان فکر می‌کنند که برای اینکه مردی عاشقشان شود باید مانند یک سوپرمدل باشند. اما واقعا اینگونه نیست اگر چه به زیبایی بهای بسیاری می‌دهند، اما اصلا آن چیزی نیست که زنان انتظارش را دارند. مردان انتظار ندارند که زنان شان مانند زنان و مانکن‌های مجلات باشند.

۳- یکی از خصایص بارزی که می‌تواند احساس رضایتمندی را در کانون خانواده حاکم کند، قناعت است تلاش کنید قانع و راضی باشید.

۴- مرد‌ها معتقدند: خانم‌ها زیاد حرف می‌زنند یا بسیار غرغر می‌زنند، پس ثابت کنید اینگونه نیست. مردان از این خصیصه خوششان نمی‌آید، سنجیده و بجا سخن بگوید و غر نزنید، تلاش کنید چیزی‌هایی که برای همسرتان تعریف میکنید تکراری نباشد…

۵- اگر می‌خواهید شوهرتان را اسیر کنید از ابراز احساسات غافل نشوید؛ البته نه تنها با رفتار‌ها و گفتار کلیشه ای.

۶- یکی از اشتباهات بزرگ زنان این است که فکر می‌کنند هر چه سربه زیرتر باشند جذابترند، همیشه مهربان و با گذشت نباشید، انعطاف پذیر باشید.

۷- مردان معمولا نیاز خود به نوازش و توجه را بر زبان نمی‌آورند.

۸- مردان بیشتر از آنکه به جا، مکان یا غذا بهاء بدهند، به مسائل جنسی اهمیت می‌دهند؛ بنابراین ریشه مشکلات خانوادگی را باید در خلوتگاه آن‌ها یافت.

۹- مردان دوست دارند بیش از همسر خود در آمد داشته باشند، زیرا به آن‌ها احساس قدرت و امنیت می‌دهد.

۱۰- مرد‌ها دوست دارند تا جایی که ممکن است وسایل راحتی فکر و جسم آن‌ها در خانه فراهم باشد.

۱۱- مردان ترجیح می‌دهند درمورد احساساتشان غیر مستقیم صحبت کنند. هیچ مردی از زن خود فقط نوازش طلب نمی‌کند، اما شما اگر واقعاً زندگی و همسر خود را دوست دارید حتما این کار را انجام دهید.

غرور برای مردان اهمیت زیادی دارد و به هر طریقی اگر غرور او را بشکنید، او را از دست خواهید داد.

۱۲- مرد‌ها دوست ندارند که زن‌ها آنان را سرزنش کنند و راه درست را به آنان نشان دهند. به زن اندرز دهنده نیاز ندارند. گاه زن‌ها اشتباهات مرد‌ها را به آن‌ها گوشزد می‌کنند. این کار به خصوص اگر در مقابل دیگران انجام شود فاجعه است.

۱۳- اگرچه مردان سعی می‌کنند در بسیاری از فعالیت‌های خانواده مشارکت کنند. اما همه آن‌ها نیاز دارند، زمانی مخصوص خود داشته باشند، به مرد‌ها فرصت بدهید، به مرد‌ها آزادی عمل بدهید، بگذارید به آنچه دوست دارند، دست پیدا کنند آن‌ها را تشویق کنید مسافرت بروند و تفریح کنند، با دوستان خود باشند و یادی از دوران مجردی و کودکی خود کنند.

۱۴- هیچگاه همسر خود را با مردان دیگر مقایسه نکنید، او را سرزنش نکنید یا نقاط ضعف و منفی همسرتان را مدام به رخ او نکشید، تنها او را سلطان قلب خود و مردان دیگر بدانید و این را هم باور داشته باشید.   منبع: ایران ناز 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شناخت مردان همسرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر عضو هیات علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال راه اندازی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن