Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@09:03:59 GMT

بررسی بودجه ۹۸ در مجلس به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۲۸۷

بررسی بودجه ۹۸ در مجلس به تعویق افتاد

به گزارش جهان نيوز، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان بررسی لایحه بودجه 98 در مجلس گفت: هنوز لایحه بودجه سال 98 از سوی دولت تقدیم مجلس نشده است.

وی افزود: قرار بود لایحه بودجه سال 98 در جلسه علنی روز یکشنبه 25 آذر در صحن پارلمان بررسی شود، اما این زمان فعلاً به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در تشریح علت به تعویق افتادن بررسی لایحه بودجه سال 98 در مجلس گفت: در جلسه اخیر سران قوا مقرر شده که ملاحظات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون لایحه بودجه سال 98 مورد بررسی قرار گیرد و لحاظ شود.

نعمتی تاکید کرد: با این وضعیت و طبق تصمیم اخیر نشست سران قوا، بررسی لایحه بودجه 98در جلسه علنی روز یکشنبه 25 آذر منتفی شده و به روز دیگری موکول شده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد :بنابراین دولت هر زمان لایحه بودجه سال 98 را به مجلس ارائه کند، آن را بررسی می‌کنیم.

منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟

درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره‌های بودجه، با برداشت ۴ همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت‌های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده‌ها از بازگشت این پیشنهاد در قالب جداول بودجه حکایت دارد.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که در هفته‌های گذشته، رئیس مجلس بار‌ها تاکید کرده بود که در جریان بررسی جداول بودجه، پیشنهادات مغایر با احکام و تبصره‌های تصویب شده امکان بررسی و تصویب نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید صحن علنی مجلس چه واکنشی به این تصمیم مغایر آیین نامه مجلس خواهد داشت؟

دیگر خبرها

  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه