Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با تکذیب خبر منتشره دربرخی رسانه‌ها و فضای مجازی پیرامون ورود این قرارگاه به پروژه‌های مسکن مهر پردیس اعلام کرد: در خصوص پروژه مسکن مهر پردیس ماموریتی به قرارگاه واگذار نشده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سپاه نیوز، در پی انتشار خبری در فضای مجازی و برخی شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به فاز عملیاتی پروژه های مسکن مهر پردیس روابط عمومی این قرارگاه اعلام کرد:

خبر منتشره در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در فاز عملیاتی مسکن مهر اساساً کذب است و در این خصوص هیچ مأموریتی به سپاه و این قرارگاه واگذار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اطلاعیه می‌افزاید: سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) همواره آمادگی خود برای کمک به دولت و بهبود زندگی و معیشت مردم را اعلام و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: در خصوص ایجاد زیرساخت‌ها، آماده سازی و محوطه سازی مسکن مهر پردیس از جمله احداث پل و... نیز تا کنون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) هیچگونه قراردادی را منعقد نکرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فضای مجازی قرارگاه خاتم الانبیا مسکن مهر سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زهره‌ای صبح سه‌شنبه در دیدار با استاندار خراسان شمالی که در استانداری برگزار شد، حمل و نقل و نهضت ملی مسکن را مهم‌ترین رسالت دولت و وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد.

به وی به آمار به روز شده طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: بر اساس آخرین آمار به روز شده بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ساخته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: مشکلات تهیه زمین و یا موانع بانکی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی استان‌ها وجود دارد.

زهره‌ای در ادامه اظهار کرد: آسیب‌شناسی لازم در خصوص مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده و در اکثر این استان‌ها حل شده اما در نهایت نیازمند عزم جدی استان‌ها هستیم.

وی بر پیگیری جدی حل مشکلات پل خندقلو و مصوبات سفر رئیس جمهور تاکید کرد .

در ادامه استاندار خراسان شمالی نیز گفت: تا کنون تعهدات استانی در خصوص مصوبات  سفر رئیس جمهور به استان محقق شده است .

محمدرضا حسین نژاد افزود: در انجام تعهدات وزارت راه و شهرسازی در خصوص سفر رئیس جمهور باید تسریع شود زیرا بیشترین مصوبات در ارتباط با این وزارت خانه است.

کد خبر 6099151

دیگر خبرها

  • واگذاری هزار قطعه زمین در بم
  • ۱۰۴۵ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در بم واگذار شد
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی