Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛شهرکی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت : خراسان جنوبی در 3 بخش ظرفیت توسعه و رشد دارد که رشد بالقوه در زمینه معدن ، ظرفیت های مرزی در زمینه صنعت و محصولات استراتژیک در زمینه کشاورزی عامل توسعه استان است.

وی افزود : از 12 فعال اقتصادی و 15 فعال در حوزه صنعت قدردانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرکی از رونمایی از 4 محصول زعفران خراسان ، زعفران قاین ، زرشک جنوب خراسان و عناب بیرجند که ثبت جهانی شده است خبر داد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: مدیران حوزه اقتصادی در آن واحد با تغییرات جهانی و تغییرات داخلی خود را وفق دهند.

وی گفت: جلساتی که شکل می گیرد موجب اعمال به موقع تغییرات صورت گرفته در بخشنامه ها است.

شهرکی افزود : میل به سرمایه گذاری نسبت به سال 92، 50 درصد ، سرمایه گذاری 26 درصد ، اشتغال 40 درصد ، کشف ذخایر معدنی 80 درصد ، صادرات 40 درصد رشد داشته است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت : صادرات از 2 و نیم میلیارد تن به 3 و نیم میلیارد تن رسیده است.

وی افزود : مجموع هزینه های انجام شده حدود 500 میلیارد تومان بوده است.

شهرکی اظهار کرد: اقداماتی در تأمین منابع مالی نیمه تمام و بازسازی و نوسازی انجام می شود.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد : 8 طرح صنعتی با 400 میلیارد تن به بهره برداری رسیده است.

وی گفت : در تنظیم بازار محصولات هزار و 200 تن مرغ منجمد ، 500 تن گوشت منجمد ، هزار تن شکر ، 7 هزار حلقه لاستیک توزیع شد.

شهرکی افزود : 50 هزار مورد بازرسی در حوزه نظارت انجام شده است که 22 میلیارد پرونده تعزیرات هزینه شده است.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا صنعتگران را در موضوع انرژی و مواد اولیه از طریق تأمین ارز کمک کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس علی‌آبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره وضعیت استان سمنان ازنظر ظرفیت‌های صنعتی اظهار داشت: استان سمنان یک استان صنعتی و ظرفیت اصلی آن صنعت است.

وی خاطرنشان کرد: باید روی این ظرفیت تأکید و توجه داشت و طبیعی است وقتی ظرفیتی به این وسعت شکل می‌گیرد مشکلات و زیبایی‌ها و زشتی‌ها مطرح است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این بازدید دریافتم که سمنان یک ظرفیت مهم در کنار پایتخت است و باید تلاش کنیم مشکلات حل شود.

علی‌آبادی گفت: مهم‌ترین مشکلاتی که در بخش صنعت مطرح هست در حوزه زیرساخت هست، زیرساخت آب، برق و به‌طورکلی زیرساخت انرژی از مهم‌ترین مشکلات است.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که با کمک مردم نهضت جهش تولید را محقق کنیم و برنامه اصلی ما این است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خوشبختانه تولید‌کنندگان و صنعتگران پیام مقام معظم رهبری را از ما دولتی‌ها زودتر دریافت کردند و از ما پیشی گرفته و جلوتر هستند و این باعث افتخار است.

علی‌آبادی گفت: تولید مهم است و این دغدغه و اولویت اصلی همه مردم و به‌ویژه مقام معظم رهبری است و باید ارتقا یابد و امروز در بدنه دولت این نیاز لمس شده و همه برای حل مسائل بسیج شدند.

وی افزود: اما مسائل هست و ما باید شعار صنعت دانش‌بنیان صادرات محور را مورد تأکید قرار دهیم و توجه کنیم که این مهم سبب می‌شود تا ارزبری کم و ارزآوری بیشتر را شاهد باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: امروز هم به صنعتگران استان سمنان این قول را دادیم که امسال در موضوع انرژی و مواد اولیه از طریق تأمین ارز به آن‌ها کمک کنیم.

گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت در قالب سفر دوم استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان سمنان سفر کرده بود.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی ایران
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • پرونده ثبت جهانی آسبادهای خراسان جنوبی در حال تکمیل است