Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرانا - وزير نفت چهارشنبه شب با بيان اينکه هنوز براي سهميه بندي و قيمت بنزين در دولت تصميمي گرفته نشده است اعلام کرد، کساني که داراي کارت سوخت خودرونيستند نسبت به دريافت آن اقدام کنند.

به گزارش ايرنا، بيژن زنگنه در گفت وگوي ويژه خبري تصريح کرد، پيش بيني مي شد که حدود 10ميليون نفر فاقد کارت سوخت خودرو باشند اما تا کنون حدود يک ميلين و 200هزار نفر اقدام به ثبت نام کارت سوخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبر تکميل مي شود
شبس**1613
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت

شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با اعلام کوه‌خواری در حریم منطقه ۲ گفت: این مجموعه به محض اطلاع از این مسئله، اقدامات لازم برای جلوگیری از این اقدام ناپسند را انجام داده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، در اطلاعیه‌ای از کوه‌خواری در روز روشن در حریم منطقه 2 خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: شرکت شهربان و حریم‌بان، اقدامات لازم را برای جلوگیری از این اقدام ناپسند در منطقه 2 انجام داده است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: متاسفانه این اقدام توسط یکی از شهروندان در منطقه 2 انجام شده که وی اقدام به کرت‌بندی غیرمجاز کرده است. شرکت شهربان و حریم‌بان تاکید کرده حریم‌بانان ناحیه یک منطقه 2 در حین گشت‌زنی به یک مورد کرت‌بندی غیرمجاز برخورده و فورا اقدام به رفع خلاف و اعاده به حالت اولیه کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت
  • پشت ماجرای فروش گوسفند با کارت ملی چیست؟
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • سهمیه سوخت چه خودروهایی قطع شد؟