Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@01:28:58 GMT

واحد بانکداری شرکتی بانک گردشگری افتتاح شد.

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۳۰۸

واحد بانکداری شرکتی بانک گردشگری افتتاح شد.

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این مراسم که با حضور دکتر مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری، مرتضی خامی عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک و گروه مالی گردشگری برگزار شد؛ بر ارائه خدمات متمایز در این حوزه متناسب با نیاز مشتریان تاکید شد.

بنابر این گزارش در این رویداد رییس گروه مالی گردشگری با اشاره به لزوم روزآوری فنی و بانکی به عنوان پیش نیاز فعالیت در عرصه بانکداری جدید، ارائه خدمات بانکداری شرکتی به مشتریان ویژه به شکلی کارامد و متمایز را یک ضرورت و نیاز مهم، متناسب با فضای کنونی اقتصادی در کشور دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری خدمت رسانی شایسته به مردم را یک اصل کلی و وظیفه سازمانی در بانک گردشگری برشمرد؛ که بانکداری شرکتی بانک گردشگری ذیل این اصل تعریف شده است.

وی همچنین با اشاره به شرایط حساس اقتصادی و نیاز بنگاه ها و شرکت ها در کشور به تامین مالی بهینه گفت" خدمت رسانی مفید و متناسب در حوزه بانکداری از جمله بانکداری شرکتی که درک نیاز بنگاه های اقتصادی و مشتریان ویژه را مد نظر دارد؛ از جمله ابزارهایی است که بانک گردشگری در شرایط فعلی کشور به دنبال تحقق آن است. ایشان با تصریح تعامل کارامد با مشتریان به شکلی بلند مدت و فرایند محور مبتنی بر شناسایی نیازها و تطبیق ارائه خدمات بانکی با ویژگی خاص هر شرکت و مشتری افزود" نیاز امروز کشور و بازرگانان در حوزه های مختلف با توجه به فشارهای اقتصادی نیازمند مدیریت جهادی همه ارکان اقتصادی است که فعالیت حوزه بانکداری شرکتی بانک گردشگری، حوزه بین الملل و حوزه تجارت الکترونیک به عنوان یک کل منسجم در این بانک در این راستا تعریف و اجرایی خواهد شد.

در این نشست همچنین مرتضی خامی با اشاره به شرایط زمینه ای و جاری حاکم بر فضای اقتصادی کشور، لزوم ارائه خدمات جدید بانکی مبتنی بر بافت و بستر فناورانه را یک ضرورت مهم قلمداد و تصریح کرد؛ بانک گردشگری در حوزه بانکداری شرکتی اگرچه آغازگر نیست اما باید پیشتاز باشد. وی لزوم توجه و فعالیت این واحد جدید متناسب با نیاز مشتریان با لحاظ تمایز در ارائه خدمات و رفع نیازها را یک ضرورت مهم و اساسی برشمرد که نیازمند پایش مداوم است.

خامی همچنین با بیان این مطلب که هدف بانک گردشگری برای راه اندازی واحد بانکداری شرکتی نه سودآوری که افزایش و ارتقاء  تعامل هدفمند و فرایند محور با مشتری در جهت کسب رضایت آن هاست، بر بهره گیری از همه زمینه های اقتصادی در این حوزه همچون ظرفیت های صنعت گردشگری، صنایع معدنی، بازار سرمایه و غیره تاکید نمود.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟

به گزارش جام جم آنلاین، بانک مرکزی ۲۷ اسفندماه سال ۱۴۰۲ مصوب کرد تا سقف برداشت از حساب‌های مشتریان حقیقی بانک‌ها بصورت غیر حضوری روزانه از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان و ماهانه به ده میلیارد ریال افزایش یابد. 

بانک‌ها و‌موسسات اعتباری یک ماه برای فراهم کردن مقدمات اجرایی فرصت داشتند و بانک مرکزی تاکید کرده بود تا پایان فروردین ماه زمان برای این مهم تعیین شده است.

اطلاعات جدید دریافتی خبرنگار تسنیم از بانک مرکزی نشان میدهد، بخشنامه اجرایی افزایش سقف برداشت از حساب مشتریان حقیقی بانک‌ها به مدیران بانک‌ها ابلاغ شده و این بخشنامه هم اکنون اجرایی شده است.

برهمین اساس، مبلغ برداشت از طریق غیرحضوری از کلیه حساب‌های غیرتجاری متعلق به مشتریان حقیقی بانک‌ها تا ۲۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه و ده میلیارد ریال بصورت ماهانه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • افتتاح نمایندگی میوند بانک در کابل