Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:13:29 GMT

اعتراض گسترده هواداران رئال و ترک ورزشگاه

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۳۱۶

اعتراض گسترده هواداران رئال و ترک ورزشگاه

رئال مادرید در دیداری پرانتقاد با سه گل مغلوب زسکا شد تا سنکین ترین شکست خانگی اروپایی خود را تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال که صعودش به عنوان تیم اول قطعی شده بود، امروز با ترکیبی متفاوت و بیشتر با بازیکنان ذخیره برابر زسکا قرار گرفت. تیم روسی برای رسیدن به لیگ اروپا باید رئال را شکست می داد و در انتظار توقف ویکتوریا پلژن برابر رم می نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زسکا ماموریت اول خود را انجام داد ولی ویکتوریا با شکست رم توانست راهی لیگ اروپا شود.

رئال بازی را بسیار خوب شروع کرد و در 35 دقیقه اول 5 موقعیت خوب گلزنی را از دست داد اما بر خلاف روند بازی گل دریافت کرد. عجیب اینکه رئال دقیقه 43 نیز گل دوم را خورد تا با شکست 0-2 به رختکن برود.

 

 

 

 

در نیمه دوم شاهد هیچ واکنش خاصی از سوی رئال نبودیم و تعویض های سولاری هم جواب نداد و بدتر اینکه رئال گل سوم را هم دریافت کرد. در ده دقیقه پایانی که سوت های اعتراضی رئالی ها در برنابئو به اوج رسیده بود، هواداران کم کم اقدام به ترک ورزشگاه کردند و شاید بیش از نیمی از جمعیت در لحظه سوت پایان بازی صندلی ها خود را ترک کرده بود.

رئال در این فصل حال و روز چندان خوشی ندارد و شکست امشب با وجود اینکه در یک بازی تشریفاتی رقم خورد، می تواند لطمه ای بزرگ بر اعتبار قهرمان سه دوره اخیر اروپا وارد کند.

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید