Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن بی خانمان گارسون کافه را با قهوه داغ سوزاند.

حجم ویدیو: 5.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در این ویدیو زنی بی خانمان صورت گارسون را با قهوه داغ داخل کافه ای در کالیفرنیا سوزاند.

به گفته شاهدان عینی، متهم زمانی که عصبانیت گارسون را مبنی بر مزاحمت او در کافه مشاهده کرد قهوه داغ را به صورت زن جوان پاشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته گارسون، زن بی خانمان بدون این که سفارش قهوه یا چای بدهد داخل کافه نشسته بود و در حالی که چرت می زد برای مشتریان ایجاد مزاحمت کرد و او زمانی که برای بیرون کردن وی به سراغش رفت باعث عصبانیت او و در آخر موجب سوختگی صورتش شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زنان روحانی کارهای کثیفی کردند / هیچکدام محاکمه نشدند پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق این مرد در لرستان خود را زن جا زد و سراغ مردها رفت ! دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: قهوه چای اخبار حوادث قهوه زن فیلم بی خانمان کافه عکس دستگیر شد مرد جوان دختر ساعت در خیابان تجاوز پسر پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد تاکید کرد که در حالی که ایالات متحده از ایده راه حل دو دولتی برای مناقشه اسرائیل و فلسطین حمایت می‌کند، قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد تشکیل کشور فلسطین ممکن است این نتیجه را تضمین نکند.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول، کره جنوبی پس از دیدار با چو تائه یول، وزیر امور خارجه کره جنوبی، موضع جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را در این مورد تکرار کرد و بر حمایت از سناریویی که در آن فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها کشور‌های امن خود را دارند، تاکید کرد.

او در پایان گفت: «ما در حال کار روی این موضوع هستیم تا در اسرع وقت به آن برسیم.

 اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد روز پنجشنبه نتوانستند در مورد درخواست و تلاش فلسطینی‌ها برای عضویت کامل در سازمان ملل به توافق برسند.

راه حل دو دولتی، یکی از راه حل‌های ارائه شده برای رفع اختلافات بین اسرائیل و فلسطینیان است. طبق این چاره، بجای خصومت با اسرائیل برای «راندن آنان به بیرون از منطقه» از سوی اعراب، یا بجای «نابودی و پایمال گردانیدن حقوق فلسطینیان» از سوی اسرائیل، چاره، برقراری دو کشور جداگانه اسرائیل و فلسطین به‌طور همزمان و به رسمیت شناخته شدن هر دو از طرف تمامی طرفین درگیر و یکدیگر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای لاغری
  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه
  • کافه‌نشینی، از ازل تا ابد
  • مافیای شعرا
  • سیاره‌ای به نام کافه
  • دور دنیا به ‌صرف قهوه!
  • گم شدن پول‌هایی که قرار بود خرج بی‌خانمان‌های کالیفرنیا شود
  • عکس/ کاربر صهیونیست: جنگ با ایران اسرائیل را در آتش خواهد سوزاند
  • رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست