Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم-ایرنا ـ مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: نظام سلطه تلاش می کند تا با فتنه انگیزی فراوان، ما را در اقلیت نشان داده و اجازه ندهد که ملت غیور ایران اسلامی به جایگاه بلندی که امروز در آن قرار گرفته است، به خوبی آگاه باشد.

به گزارش ایرنا، حسین شریعتمداری چهارشنبه شب در همایش 40 سالگی انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه معصومیه قم افزود: امروز آوازه جمهوری اسلامی ایران جهانی شده و هیچ اتفاقی در منطقه بدون خواست و اراده کشورمان روی نمی دهد و مردم سربلند ایران باید همواره حضور و اقتدار خود را به جهانیان نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دشمنان از همان روزهای ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون انواع توطئه ها و دسیسه ها را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به کار گرفته اند، اظهار داشت: بدون اغراق هرکدام از این توطئه ها که یکی از آنها هشت سال جنگ تحمیلی بود، می توانست هر حکومتی را به راحتی سرنگون کند، اما امروز قدرت و عزت کشورمان در دنیا کم نظیر است.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به وابستگی شدید رژیم ستمشاهی به آمریکا و انگلیس در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، خاطرنشان کرد: امروز عقبه های استراتژیک آمریکا در منطقه در اختیار جمهوری اسلامی ایران است و اسرائیل غاصب که روزی در رؤیای «از نیل تا فرات» بود، امروز از ترس به دور خود دیوار حائل کشیده است.
وی با بیان اینکه امروز با وجود شرایط سختی که در آن قرار گرفته ایم، اما در اوج قله های عزت و اقتدار ایستاده ایم، گفت: نباید اجازه دهیم کسی به عمد یا خطا مهر «شیطان بزرگ» را از پیشانی آمریکا برداشته و مثلا او را «کدخدا» بداند، نباید به هیچ عنوان از تهدیدها و تحریم های دشمنان هراس داشته و به فکر سازش و تسلیم باشیم.
شریعتمداری همچنین تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در برابر جبهه مستکبران در اوج قرار گرفته و همچون گذشته از پیچ خطیر پیش رو و موانعی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند عبور خواهد کرد و غربی ها که از تابستان داغ در ایران سخن می گفتند، اکنون شاهد اروپای شعله ور هستیم و آنها نمی توانند جلوی حرکت ما را بگیرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عده ای هم اموال بیت المال را غارت کرده و هم طلبکار باشند، گفت: چرا در این شرایط فشار ارزی و اقتصادی، 18 میلیارد دلار و 80 تن طلا به افرادی واگذار می شود و یا 24 میلیون یورو به دو نفر اختصاص یافته که وجود خارجی ندارند.
شریعتمداری با بیان اینکه باید از مسأله برجام که امروز نتیجه و عاقبت آن بر همگان روشن شده است، عبرت بگیریم و مسائلی همچون FATF را مطرح نکنیم، اظهار داشت: چرا باید در جنگ اقتصادی با دشمنان، همه اطلاعات اقتصادی خود را در اختیار دشمن قرار دهیم، در حالی که در این شرایط باید هرچه بیشتر دشمن را بشناسیم.
وی با اشاره به اینکه CFT لایحه مقابله با تأمین مالی تروریسم است، خاطرنشان کرد: مسأله اینجاست که مصداق تروریسم را غربی ها معرفی می کنند و به صورت رسمی اعلام کرده اند که شرط جمهوری اسلامی ایران در این رابطه را نمی پذیرند و این در حالی است که آنها نهادهایی همچون سپاه پاسداران، وزارت دفاع و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تروریست می دانند.
وی در ادامه افزود: امروز آمریکا به قدری حقیر شده است که شخصی را که در کشورمان کشف حجاب کرده است، برای سخنرانی به پارلمان کانادا می برند و این حقارت آنها از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نشأت گرفته و امروز خاورمیانه به ویترینی از ناکامی های آمریکا تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه درگیری و دشمنی همیشگی آمریکا با ایران اسلامی به دلیل اختلافات ماهیتی است و آنها هیچگاه از توطئه و دسیسه علیه کشورمان دست برنمی دارند، تصریح کرد: امروز مهمترین جبهه نظام سلطه علیه نظام اسلامی، جبهه اقتصادی است و متأسفانه برخی در داخل کشور با مدیریت ناصحیح و خطاهای بزرگ عمدی و سهوی و فساد، زمینه را برای سوءاستفاده دشمنان فراهم می آورند.
شریعتمداری بر ضرورت شکستن حصار تحریم تأکید کرد و گفت: کشوری که این همه منابع و امکانات و موقعیت جغرافیایی مناسب دارد، نباید در حصار تحریم قرار بگیرد.
8146/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مدير مسئول روزنامه كيهان مراسم مدرسه معصوميه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیرو‌های مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیرو‌های مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است، زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیرو‌های مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|حسین سرآبادانی
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رقابت نفس‌گیر در صدرنشینی؛ آیا آمریکا و ترکیه برای همیشه تاج پسته را از ایران می‌ربایند؟
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است