Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، رجبعلی خسرو آبادی شهردار منطقه 5، ضمن حضور در افتتاحیه غرفه‌ها گفت: احیای آیین‌های دیرینه شب یلدا بین شهروندان، رونق کسب و کار زنان سرپرست خانوار، عرضه محصولات با تخفیف ۵ تا ۲۵ درصدی به عموم و ایجاد فضای نشاط اجتماعی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی گفت: این نمایشگاه در قالب ۸۰ غرفه با عرضه میوه انار از استان لرستان و فارس، اقلام مصرفی شب یلدا، سوغات استان ها، صنایع دستی و خوراکی شهر‌های مختلف و آجیل و خشکبار برای بازدید و خرید عموم برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه افزود: شهروندان می‌توانند تا تاریخ ۴ دی ماه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از این نمایشگاه در بلوار فردوس غرب بعد از چهار راه سازمان برنامه بازدید کرده و علاوه بر خرید مایحتاج، از ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری (اجرای موسیقی محلی، قرعه کشی و اهدای جوایز برای خریداران) بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

20 / 20 شب یلدا احیای آیین‌های دیرینه شب یلدا نمایشگاه عرضه محصولات شب یلدا جشنواره انار رجبعلی خسرو آبادی شهردار منطقه 5 شهرداری ایجاد فضای نشاط اجتماعی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شب یلدا نمایشگاه عرضه محصولات شب یلدا جشنواره انار شهردار منطقه 5 شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • افزایش ۱۷برابری خرید شمش طلا در مرکز مبادله
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران