Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@20:41:01 GMT

مجوز حرفه‌ای‌گری استقلال در آسیا صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۴۹۸

به گزارش فارس،ب ا پیگیری‌ها و تلاش شبانه روزی انجام شده توسط باشگاه استقلال و همین طور همکاری کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، دقایقی قبل مجوز حرفه ای باشگاه استقلال صادر شد.
به این ترتیب باشگاه استقلال مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دوازده بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به پایان خواهد رسید که در این بین ۹ بازیکن شرایط کلیدی و موثری در اردوی تیم دارند که از جمله آنها باید به مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی و... اشاره کرد.

در این بین حتی شایعات و اخبار حاکی از آغاز تلاش سایر تیم‌های مدعی برای جذب این نفرات در فصل آینده دارد و این موضوع نگرانی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته است، اما به نظر مدیرعامل این تیم چندان نگران این موضوع نیست یا حداقل نمی‌خواهد خود را مشوش نشان بدهد.

درویش در گفتگویی که در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس با خبرنگاران انجام داد، با ادبیات همیشگی خود تلاش کرد تا به نوعی آرامش را در صحنه برقرار کند و با این جمله که تیم‌های دیگر نیز هنوز فعالیت نقل و انتقالاتی را آغاز نکرده‌اند، فعلا از زیر بار این موضوع بگریزد.

درویش در این باره گفت: همه اینها برای فضای مجازی است. در ۱۵ تیم دیگر لیگ تا حالا کسی گفته چرا قرارداد بازیکنانتان را تمدید نمی‌کنید؟ دیگر صحبت و حاشیه‌ای برای تیم نمانده و دلال‌ها دیگر بحثی ندارند و به همین دلیل دنبال این هستند که ماجرایی برای پرسپولیس درست کنند و دیدند بهترین فرصت است که این موضوع را مطرح کنند. تیم‌های رقیب ما برای تمدید با بازیکنانشان شروع به مذاکره کرده‌اند؟ سه هفته است پیرامون تمدید ما حرف می‌زنند.

وی افزود: ما مثل همیشه هفته‌های آخر شروع می‌کنیم. طی این چند وقت یا دنبال مجوز حرفه‌ای بودیم یا دنبال بدهی دادن بودیم، یا دنبال مسائل مالکیتی و فرصتی نبود‌. ضمن اینکه این بازیکنان همه مال پرسپولیس هستند، چون با علاقه‌شان آمده‌اند، نه به خاطر پول.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه این موضوع واکنش مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری را در پی داشته است، عنوان کرد: مگر تیمی سراغ دارید که برای فصل آینده با بازیکنانش مذاکره کرده باشد؟ اولویت ما این بود که مشکل مجوز حرفه‌ای را حل کنیم تا اگر تیم قرار است با قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند، منعی برای حضور در مسابقات نداشته باشد. پس اولویت با این بود که اول موانع را برطرف کنیم و بعد با بازیکن صحبت کنیم.

دیگر خبرها

  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • راهبرد اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۳
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا
  • مجوز پذیرش پژوهشگر پسادکتری برای دانشگاه محقق اردبیلی صادر شد
  • عزل اجباری ستاره دهه ۶۰ از باشگاه استقلال
  • مالکیت استقلال و پرسپولیس تفکیک نمی‌شود
  • آغاز تغییرات در آکادمی استقلال/ دلیل جدایی حاجیلو مشخص شد
  • یک ادعای جنجالی؛ استقلال از آسیا حذف می‌شود یا پرسپولیس؟