Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه چلسی در زمستان برای جذب لوییز سوارز از بارسلونا اقدام می‌کند. به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه چلسی در ماه ژانویه برای جذب دنیس سوارز از بارسلونا اقدام می‌کند و هدف آنها از این خرید جایگزین کردن هافبک اسپانیایی به جای سسک فابرگاس است.

سوارز ۲۴ ساله می‌خواهد به دلیل نیمکت‌نشینی‌های پیاپی از جمع آبی اناری‌ها جدا شود و قیمت این بازیکن حدود ۱۵ میلیون پوند خواه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌های لندن هافبک بارسلونا را بهترین گزینه برای جایگزینی فابرگاس می‌دانند که قصد دارد در پایان فصل این باشگاه را ترک کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر چلسی دنیس سوارز سوارز بارسلونا میلان میزان فابرگاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر

کول پالمر از نگاه هواداران و بازیکنان چلسی، بهترین بازیکن فصل تیم بود. 

طرفداری | مراسم جوایز پایان فصل چلسی، شب گذشته در تالار بزرگ استمفورد بریج برگزار شد. مهم ترین جوایزی که در این مراسم اهدا شدند، جوایز بهترین بازیکن فصل از نگاه بازیکنان و از نگاه هواداران بود. هر دو جایزه در نهایت به همان کسی رسیدند که همه انتظارش را داشتند. 

کول پالمر بدون تردید بهترین بازیکن این فصل چلسی بوده و بیشتر از سایر هم تیمی هایش گلزنی کرده است. پالمر هم از دید هواداران و هم از دید بازیکنان عنوان بهترین بازیکن فصل تیم مردان را به خودش اختصاص داد. او 24 گل و 13 پاس گل در این فصل به ثبت رساند.

آلفی گیلچریست به عنوان بهترین بازیکن آکادمی مردان انتخاب شد، جایزه بهترین بازیکن فصل تیم زنان از نگاه هواداران و بازیکنان هم به ترتیب به جس کارتر و لارن جیمز رسیدند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • تلاش جدید تیک‌تاک برای حفظ بقا
  • لوییس سوارز و رسیدن به رکورد 500 گل باشگاهی / فیلم
  • تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
  • اگر صبور باشید داروین هم سوارز می‌شود!‏
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم
  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)