Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده سازمان جهانی والیبال نشسته و سرمربی تیم والیبال جانبازان و معلولان ایران از نهایی شدن میزبان لیگ جهانی والیبال نشسته طی دو هفته آینده خبر داد.

هادی رضایی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در گنبد اظهار کرد: فدراسیون جهانی موافقت اولیه خود با میزبانی ایران از دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته را اعلام کرد و در همین راستا چند استان آمادگی خود را اعلام کرده اند که البته باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی با بیان اینکه گلستان از پتانسیل مناسبی در این راستا برخوردار است، گفت: وجود تماشاگران پرشور یکی از نقاط قوت گلستان است ضمن اینکه پیگیری استاندار شانس استان برای میزبانی این رویداد بزرگ را افزایش داده است.
نماینده سازمان جهانی والیبال نشسته گفت: شهرستان های گرگان و گنبد قابلیت میزبانی رقابتهای بین المللی را دارند ولی با لحاظ استانداردهای بالای جهانی نتیجه ارزیابی ها طی دو هفته آینده مشخص خواهد شد.
رضایی که برای ارزیابی شرایط استان گلستان در میزبانی دومین لیگ جهانی والیبال نشسته به این استان سفر کرده است با حضور در سالن المپیک گنبد بازی دو تیم شهرداری گنبد کاووس و پیام خراسان را از نزدیک تماشا کرد.
قرار است لیگ جهانی والیبال نشسته با حضور 6 کشور برتر دنیا در این رشته تابستان آینده برگزار شود.
9433/2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال نشسته ليگ جهاني گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند