Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: حسن پلارک شامگاه امشب در بدو ورود به جزیره قشم ، اظهار داشت: هدف از این سفر، تقدیر از خادمین اباعبدالله الحسین (ع) در استان هرمزگان است.

وی با بیان این‌که هرمزگان در خدمات‌رسانی به زائرین اربعین در سال‌جاری و سنوات گذشته نقشی محوری داشته است، افزود: بر خود لازم دانستم با حضور در همایش تقدیر از خادمین مواکب این استان، گوشه‌ای این خدمات خالصانه آنان را مورد تجلیل قرار دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور تصریح‌کرد: تمام مسلمانان اعم از شیعه و اهل‌سنت نسبت به بزرگان دین اسلام به ویژه نسبت به اهل بیت رسول اکرم (ص) که یکی از دو یادگار ارزشمند آن حضرت هستند، توجهی ویژه دارند.

پلارک با اشاره به آیات و روایات موجود در خصوص لزوم تعظیم اهل بیت عصمت و طهارت، بیان‌کرد: بر همین اساس و به واسطه مشاهده عینی آثار خدمتگزاری به خاندان پیامبر (ص)، مردم به صورت خودجوش مسیر خادمی را ادامه می‌دهند.

وی گفت: با وجود افراد و خیرینی که ارقام قابل توجهی را در مسیر خدمتگزاری به زائرین اربعین حسینی هزینه می‌کنند، همچنان بخش عمده‌ای از هزینه‌ها توسط قشر مستضعف جامعه تامین می‌شود و ما خود را موظف به تجلیل از آنان می‌دانیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، با بیان این‌که همایش‌های تجلیل بدون فشار مالی و با حداقل تبلیغات برگزار می‌شود، افزود: افرادی برای این امر خیر نذر دارند و جزء واجباتشان به حساب می‌آید.

گفتنی است، بالغ بر ۸۰۰ نفر از استان هرمزگان در قالب ۲۳ موکب، در اربعین حسینی سال‌جاری پذیرای زائران اربعین حسینی در داخل و خارج از مرز‌های کشور بوده‌اند و همایش تجلیل از آنان فردا پنج‌شنبه ۲۲ آذرماه ۹۷ ساعت ۹ صبح با حضور جمعی از مسؤولان استانی و کشوری به میزبانی جزیره قشم در تالار آینه این شهرستان برگزار خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قشر مستضعف پیاده روی اربعین عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش خبرنگار مهر از حال و هوای بزرگترین محفل قرآنی کشور

دریافت 17 MB کد خبر 6063109

دیگر خبرها

  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه دو فرد مرتبط با شبکه‌های رسانه‌ای حامی حماس
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • وظیفه مدیران،ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • گزارش خبرنگار مهر از حال و هوای بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • فیلم/ نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور