Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: حسادت های زنانه و نگاه های هوس آلود هم کلاسی ام که آن را «عشق» تعبیر می کردم درحالی مرا به سوی «خیانت» کشاند و زندگی ام را در مسیر نابودی قرار داد که امروز چون آواره ای سرگردان از رفتارهای گذشته ام به شدت شرمسارم و چشم به روزنه امیدی دوخته ام که شاید ...

زن 24 ساله ای به نام آتنا با بیان این که اگر تکلیف حضانت دختر کوچکم را مشخص کنم شاید همسر اولم با گذشت از گناهان و رفتار زشتم دوباره به زندگی با من فکر کند درباره عشق هوس آلودی که سرنوشت اش را تغییر داد به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری میرزا کوچک خان مشهد گفت: سال آخر دبیرستان را می گذراندم که یکی از همسایگان مرا برای پسرش خواستگاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«چنگیز» در سال آخر یکی از رشته های کارشناسی علوم انسانی تحصیل می کرد و جوانی مودب و با وقار بود به همین دلیل خیلی زود مراسم عقدکنان ما برگزار شد و من هم در رشته پرستاری یکی از دانشگاه های تهران پذیرفته شدم. نامزدم نه تنها با تحصیل من مخالفت نکرد بلکه در ادامه این مسیر و یافتن موقعیت اجتماعی به من انگیزه می داد و به ادامه تحصیل تشویقم می کرد. با وجود این من به عنوان دانشجوی مهمان به شهر خودمان بازگشتم و تنها برای برخی امور اداری و دانشجویی مجبور به رفت و آمد بودم. در همین روزها خانواده‌های من و چنگیز با فراهم کردن جهیزیه و مقدمات ازدواج، جشن عروسی ما را برگزار کردند ولی در همان شب عروسی پیامکی از سوی یکی از هم کلاسی هایم برایم ارسال شد که روح و روانم را درگیر کرد. «اسفندیار» چند ترم جلوتر از من بود ولی در برخی دروس کلاس مشترک داشتیم. او که جوانی متاهل و دارای فرزند بود در آن پیامک سیاه ضمن تبریک عروسی‌ام از عشق و علاقه اش نسبت به من نوشته بود. آن شب درحالی که استرس شدیدی گرفته بودم بلافاصله پیامک را پاک کردم و این موضوع را پنهان نگه داشتم اما از همان شب مسیر زندگی ام تغییر کرد چرا که در کلاس درس همه حواسم به نگاه های هوس آلود اسفندیار بود و توجهی به درس و دانشگاه نداشتم. خیلی از هم کلاسی‌هایمان متوجه ماجرا شده بودند و برخی از آنان مرا سرزنش می کردند. با وجود این درحالی آرام آرام به خواسته‌های خیانت Cheat بار اسفندیار تن دادم و با او به کافی شاپ ها و مراکز خلوت می رفتم که دیگر روح سردی بر زندگی من و چنگیز حکم فرما شده بود و من دیگر علاقه ای به او نشان نمی دادم. از سوی دیگر حسادت های زنانه به زندگی اسفندیار روح و روانم را می آزرد چرا که او مدام وقت اش را با اعضای خانواده اش می گذراند و به تفریح می رفت اما همسر من فقط به کار می اندیشید تا بهترین خانه و ماشین را بخرد. این وضعیت به جایی رسید که از چنگیز طلاق گرفتم و با این شرط به عقد موقت اسفندیار درآمدم که هیچ کس حتی همسر او از این ازدواج بویی نبرد. با پول مهریه ای که از چنگیز گرفتم خانه ای خریدم ولی همه وعده و وعیدهای اسفندیار تو خالی بود و من از چاله به چاه افتاده بودم. با آن که خانواده ام به خاطر این ماجرا مرا طرد کرده بودند ولی تصمیم به بارداری گرفتم تا شاید جای پایم را در زندگی اسفندیار سفت کنم ولی همسرم نه تنها از این موضوع عصبانی شد و نام مرا در شناسنامه اش ثبت نکرد، بلکه با به دنیا آمدن دخترم دیگر سراغی از من نمی گرفت چرا که تاریخ عقد موقت مان به پایان رسیده بود.

در نهایت با شرمساری و چشمانی اشکبار دوباره به خانواده ام پناه بردم تا این که تصمیم گرفتم تکلیف حضانت فرزندم را مشخص کنم. از سوی دیگر نیز با وساطت بزرگ ترها چنگیز بعد از شنیدن سرگذشت خیانت بار من، از گناهم گذشته است و کورسوی امیدی وجود دارد که ...

شایان ذکر است، به دستور سرهنگ حمیدرضا علایی (رئیس کلانتری میرزا کوچک خان) این زن جوان به همراه همسر سابق اش که در کلانتری حضور یافته بود، به مرکز مشاوره پلیس Police معرفی شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زنان روحانی کارهای کثیفی کردند / هیچکدام محاکمه نشدند دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس چهره ترسناک سحر تبر در رسانه های جهان سوژه شد+عکس پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق این مرد در لرستان خود را زن جا زد و سراغ مردها رفت ! دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خیانت Cheat پلیس Police اخبار حوادث عشق خیانت زندگی عروسی زنانه عکس دستگیر شد مرد جوان ساعت دختر تجاوز پسر پدر مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال مسابقه روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در یزد

دریافت 10 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم آغاز شد.

سوال مسابقه زندگی با آیه‌ها / روز شانزدهم

کدام آیه به نبرد پیامبران با بزرگترین دشمنشان که حاکمان مستبد هستند اشاره می‌کند؟

الف) آیه (۸) سوره زلزال

ب) آیه (۱۶۲) سوره انعام

ج) آیه (۲۴) سوره طه

د) آیه (۹) سوره اسرا

مخاطبان گرامی لطفاً گزینه صحیح را به سامانه ۳۰۰۰۱۹۳۸ پیامک کنید.

کد خبر 6063692

دیگر خبرها

  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • سوال مسابقه روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در یزد
  • گردشگری را از شهر خودمان آغاز کنیم
  • گردشگری را از شهرهای خودمان آغاز کنیم
  • چگونه در جوانی پول‌دارتر و موفق‌تر شوید؟
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • سوال مسابقه روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در یزد
  • مسابقه روز شانزدهم «زندگی با آیه ها»
  • خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!
  • رمضان و فرهنگ زندگی