Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین قناعت کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت اکران «دزد و پری ۲» گفت: این فیلم سینمایی نیمه اول دی ماه اکران عمومی می‌شود.

وی در خصوص فیلم «تپلی و من» گفت: پروانه نمایش این اثر صادر شده و هم اکنون در نوبت اکران قرار دارد.

برزو ارجمند، بیژن بنفشه‌خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، پارسیا شکوری‌فر، عرفان برزین، کامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری بازیگران «دزد و پری ۲» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان فیلم درباره ماجرا‌های عجیب یک پدر است که به نوعی خود را دانشمند فرض می‌کند و مدعی است که قرص‌هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است. داستان از جایی آغاز می‌شود که دو دزد بچه‌هایی را می‌ربایند و این قرص‌های معجزه‌گر باعت ایجاد اتفاقاتی در فیلم می‌شود.

بازیگران «تپلی و من» حسن معجونی، میترا حجار، سیروس گرجستانی، یوسف تیموری، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، مرتضی زارع، عباس محبوب، شیدا مودب، امید شهباز محمدی، سامیار محمدی، کیان علی پناه (بازیگر کودک) هستند و مهدی مقدم خواننده پاپ هم در سریال حضور افتخاری دارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فیلم «دزد و پری ۲»

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ بیماران بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی از مشکلات نوبت دهی الکترونیک گلایه داشتند این در حالی است که رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بخشی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی نتوانستند اتصال لازم را به لحاظ زیر ساخت سامانه‌ای فراهم کنند و این موضوع باید زودتر رسیدگی شود. با این حال مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند در تلاش هستند مشکلات اتصال به سامانه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت را بر طرف کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • لِه شدن بازیگران زن و مرد زیر دست و پا طرفداران و بادیگاردها در مشهد! | فیلم
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید