Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس سنای آمریکا بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) با پیشبرد طرحی که برای اولین بار خواستار نظارت بر اختیارات رئیس‌جمهور این کشور جهت استفاده از نظامیانش در خارج از این کشور است، موافقت کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس سنای آمریکا بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) با پیشبرد طرحی که برای اولین بار خواستار نظارت بر اختیارات رئیس‌جمهور این کشور جهت استفاده از نظامیانش در خارج از این کشور است، موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نوشته واشنگتن‌اگزماینر، نمایندگان مجلس سنا با ۶۰ رأی موافق و ۳۹ رأی مخالف با آغاز گفت‌وگوها در این مجلس برای تصویب قطعنامه‌ای که خواستار پایان حمایت آمریکا از ائتلاف سعودی در جنگ یمن است، موافقت کردند.

ساعاتی قبل‌تر از رأی‌گیری سنا، دیگر شاخه قانونگذاری کنگره، یعنی مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه‌ای را به تصویب رساند تا از رأی‌گیری در این مجلس بر سر طرح سناتورها جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس سنا نظامیان ائتلاف سعودی جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، تصویب قانون ارسال کمک‌های جدید واشنگتن به تل‌آویو از سوی مجلس نمایندگان آمریکا واکنش جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را در پی داشت.

بر این اساس جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تصویب طرح قانون کمک به رژیم جنایتکار صهیونیستی از سوی مجلس نمایندگان آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدام مشارکت رسمی آمریکا در نسل‌کشی ملت ما در غزه از سوی رژیم اشغالگر را به اثبات می‌رساند.

همچنین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد: دولت و شخصِ رییس جمهور آمریکا مسوولیت جنایت‌های جنگی مرتکب‌شده از سوی رژیم جنایتکار صهیونیستی را به دوش می‌کشند.

گفتنی است قانون‌گذاران مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه با وجود اختلاف در تامین منابع کمک مالی، با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی برای کمک ۸۷ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی را در جریان رای گیری گسترده دو حزبی ارایه کردند.

همچنین روز گذشته شبکه خبری الجزیره در خبری دیگر اعلام کرد که مجلس نمایندگان آمریکا با ۳۶۶ رای موافق و ۵۸ رای مخالف به لایحه حمایت مالی از رژیم صهیونیستی به ارزش ۲۶.۴ میلیارد دلار رای داده است.

کد خبر 6084712

دیگر خبرها

  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • زلنسکی: اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی (سپند)
  • موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی(سپند)
  • تصویب دومین لایحه فیلتر تیک‌تاک در آمریکا
  • مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست موافقت کرد