Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@19:22:23 GMT

سیتی 2-1 هوفن هایم؛ بازگشت با گل های سانه

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۹۷۸

سیتی 2-1 هوفن هایم؛ بازگشت با گل های سانه

سیتی در شرایطی که ابتدا عقب افتاده بود، به لطف دبل سانه توانست بر هوفن هایم غلبه کرده و به عنوان تیم اول راهی یک هشتم نهایی شود.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که پیش از این صعودش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مسجل کرده بود، امشب در زمین خود میزبان هوفن هایم بود. حریف آلمانی باید سیتی را شکست می داد و شاختار نیز به لیون می باخت تا به لیگ اروپا راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیتی با یک تساوی هم می توانست رتبه اول خود را قطعی کند.

 

بازی با حملات سیتی شروع شد و مطابق انتظار خیلی زود کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت. شوت سانه که توسط مدافعان هوفن هایم بلوکه شد، اولین اخطار جدی سیتی به میهمان بود. پس از یکی دو فرصت نصفه و نیمه که از دست رفت، هوفن هایم دقیقه 15 به پنالتی دست یافت.

لاپورته با خطا روی هوبنر یک پنالتی به هوفن هایم داد و آندره کراماریچ آن را به گل بدل کرد.

 

 

 

 

سیتی برای جبران یکپارچه حمله شد و از چپ و راست روی دروازه هوفن هایم توپ ریخت. بهترین بخت سیتی دقیقه 32 روی یک ضربه ایستگاهی حاصل شد که ضربه سر اوتامندی با بدشانسی به تیر افقی برخورد کرد.

 

 

 

 

در نهایت و دقیقه 46 بازی سیتی مزد برتری خود را گرفت و به گل تساوی دست یافت. ضربه کاشته تماشایی سانه اجازه نداد تا سیتی شکست خورده به رختکن برود و بازی 1-1 شد.

 

سیتی که نیمه دوم را هم مسلط و هجومی آغاز کرده بود، دقیقه 50 تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت اما گلر هوفن هایم ابتدا ضربه سر لاپورته را برگشت داد و در ریباند بازهم لاپورته را ناکام گذاشت و توپ راهی کرنر شد.

 

سیتی دقایقی بعد یک فرصت باورنکردنی را از دست داد. استرلینگ، برناردو سیلوا و سانه با گلر هوفن هایم تک به تک شدند ولی در نهایت سیلوا توپ را مقابل دروازه از دست داد و این موقعیت گل در نهایت منجر به کرنر شد!!

 

 

 

 

کمی بعد هوفن هایم یک موقعیت تک به تک را از دست داد و ادرسون توپ را برگشت داد تا اینکه دقیقه 61 سیتی به گل رسید.

پاس تودر عالی استرلینگ به سانه رسید و او هم در شرایط تک به تک، با یک ضربه دقیق توپ را به قعر دروازه فرستاد.

 

سیتی دقیقه 87 می تواتست فاصله را بیشتر کند اما ضربه بغل پای استرلینگ روی سانتر فودن با اختلاف اندکی از کنار دروازه راهی اوت شد.

 

در نهایت سیتی موفق شد این بازی را با برتری 2-1 به اتمام رسانده و جایگاه اولی خود را قطعی کند.

منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی

تیم ملی فوتبال انگلیس امشب در بازی دوستانه مقابل بلژیک قرار گرفت و در حالی‌که با شکست فاصله کمی داشت با گل جود بلینگام در لحظات پایانی به تساوی ۲-۲ دست پیدا کرد.

در زمین بارانی ورزشگاه ومبلی دو تیم در حال محک زدن یکدیگر بودند و بازی پایاپای دنبال می‌شد که گرت ساوت‌گیت به تعویض اجباری تن داد. جان استونز در

دقیقه ۱۰ پس از احساس مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و از زمین خارج شد تا جو گومز به جای او در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

یک دقیقه پس از این تعویض انگلیس روی اشتباه جوردن پیکفورد گل اول را دریافت کرد. این دروازه‌بان پاس به عقب فیل فودن را درحالی‌که هیچ فشاری هم روی او نبود با پاس اشتباه در فاصله نزدیک به محوطه جریمه فرستاد که در اختیار بازیکنان حریف قرار گرفت و به یوری تیلمانس رسید تا او با ضربه زمینی دقیق در دقیقه ۱۱ گل اول این بازی را به ثمر برساند.

انگلیس برای جبران این گل سراپا حمله شد که روی یک فرار ایوان تونی موفق شد خط دفاعی حریف را با اشتباه مواجه کند. مهاجم برنتفورد موفق شد ضربه پنالتی‌ای که خودش به دست آورده بود را برخلاف شیرجه دروازه‌بان در دقیقه ۱۷ به گل تبدیل کند.

بازی بین دو تیم در نیمه اول با هیجان زیاد دنبال می‌شد و در دقیقه ۲۰ جرمی دوکو موقعیت مناسبی داشت که ضربه پرقدرت پای راست او را پیکفورد با واکنش به موقع دفع کرد.

انگلیس در دقیقه ۲۷ فرصت خوبی داشت و به گل دوم هم رسید، اما ضربه سر جاردو بوون، چون در موقعیت آفساید به سمت دروازه فرستاده شده بود، این گل با بررسی VAR مردود اعلام شد. در دقیقه ۳۳ هم آنها امیدوار بودند که به گل برتری برساند، اما جود بلینگام موقعیت گل مناسب روی پاس بوون را هدر داد و ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

موقعیت سوزی‌های انگلیس به بلژیک فرصت داد تا به فکر گل برتری باشد. اشتباه عجیب دانک روی دفع توپ موجب شد تا روملو لوکاکو در نزدیکی محوطه جریمه به توپ برسد و ارسال بیرون پای دیدنی او با ضربه سر دیدنی تیلمانس همراه شد تا در دقیقه ۳۶ گل دوم خود را در این بازی به ثمر برساند.

انگلیس در نیمه اول اغلب جریان بازی را در دست داشت و پس از گل دوم حریف هم نمایش خوبی در خلق موقعیت داشت، اما ضربات پایانی یا از دقت کافی برخوردار نبودند یا قدرت لازم را نداشت تا تغییری در نتیجه بازی داشته باشد.

بلژیک نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کرد و جرمی دوکو در دقیقه ۴۸ روی نفوذ از کناره‌ها فرصت خوبی داشت که ضربه او توسط جو گومز مهار شد و راهی به سمت دریافت نیافت.

انگلیس در دقیقه ۵۲ توسط ایوان تونی موقعیت گلزنی داشت، اما ضربه او دفع شد و فشار حملات روی دروازه حریف ادامه یافت تا در دقیقه ۵۴ بلینگام یک بار دیگر فرصت گلزنی مسلم را از دست بدهد.

میزبان این بازی حملات پی در پی روی دروازه بلژیک را ادامه می‌داد و در دقیقه ۶۳ بوون فرصت خوبی پیدا کرد. او پس از دریافت توپ از جو گومز از نزدیکی محوطه جریمه به سمت دروازه ضربه زد، اما دروازه‌بان در وسط دروازه ایستاده بود تا ضربه او را به راحتی در آغوش بگیرد.

کوبی ماینو که یکی از بازیکنان قابل توجه انگلیس در این بازی بود در دقیقه ۶۵ روی ارسال فیل فودن شانس خوبی برای گلزنی ایجاد کرد، اما ضربه او در نزدیکی گوشه دروازه مهار شد و به بیرون از محوطه فرستاده شد.

بازی با برتری بلژیک دنبال می‌شد و ساوت‌گیت برای تغییر برنامه‌های خط حمله تیمش در دقیقه ۸۰ آنتونی گوردون و اولی واتکینز را به جای بوون و ایوان تونی وارد ترکیب کرد. عملکرد این دو بازیکن بدون هیجان نبود، اما تلاش آنها برای تغییر نتیجه بازی راه به جایی نبرد.

پیش از اینکه ۴ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام شود بیش از ۸۰ هزار نفری که در ورزشگاه حضور داشتند آهسته آهسته ورزشگاه را ترک می‌کردند و امیدی برای تغییر نتیجه بازی نداشتند تا اینکه بلینگام در آخرین فرصت درخشید!

جیمز مدیسون که از دقیقه ۷۴ به جای ماینو وارد ترکیب شده بود پایه‌گذار گل تساوی انگلیس بود. او در دقیقه ۹۰+۵ در محوطه جریمه توپ را به بلینگام رساند تا ضربه او از بین دو مدافع و دور از دستان دروازه‌بان به تور دروازه بچسبد و حساب کار را ۲-۲ کند.

او در آخرین لحظه که داور تصمیم داشت پس از مشخص شدن سرنوشت آخرین حمله انگلیس سوت بزند، نتیجه بازی را تغییر داد و هیچ فرصتی برای گلزنی مجدد بلژیک باقی نگذاشت تا تیمش را از شکست نجات دهد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • طلسم‌شکنی تیم ملی و قلعه‌نویی در عشق‌آباد
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!