Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - چهره سرگروه‌ها و آخرین تیم حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا هم مشخص شد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پرونده مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با صعود تیم فوتبال لیون و سرگروهی تیم‌های یوونتوس، بایرن مونیخ و منچسترسیتی بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی تعیین‌کننده گروه ششم، شاختار در زمین خودش مقابل لیون به تساوی یک - یک دست یافت تا لیونی‌ها به مرحله بعد راه یابند. موریس در دقیقه 22 شاختار را پیش انداخت، اما فکیر از لیون در دقیقه 65 بازی را به تساوی کشاند.

از همین گروه منچسترسیتی که صعودش را قطعی کرده بود در خانه خودش 2 بر یک هوفنهایم حذف شده را برد و سرگروه شد. کراماریچ در دقیقه 16 از روی نقطه پنالتی گل اول  بازی را برای هوفنهایم به ثمر رساند، اما سیتی با دو گل سانه در دقایق 46 و 61 ورق را برگرداند و پیروز شد. به این ترتیب در جدول گروه پنجم منچسترسیتی 13  و لیون 8 امتیازی به یک هشتم نهایی رسیدند و شاختار شش امتیازی به لیگ اروپا راه یافت.

براساس این گزارش، در بازی‌های پایانی گروه پنجم، بایرن مونیخ با تساوی  3  - 3 در خانه آژاکس سرگروهی‌اش را جشن گرفت. لواندوفسکی در دقایق 13 و  86 (از روی نقطه پنالتی)  و کومان در دقیقه 90 برای بایرن و تادیچ در دقایق 61 و 82 (از روی نقطه پنالتی) و تالیافیگو در دقیقه 5+90  برای آژاکس گل زدند. ضمن اینکه در این بازی پربرخورد، وبر از آژاکس در دقیقه 66 و مولر از بایرن در دقیقه 75 اخراج شدند.

در دیگر بازی این گروه، بنفیکا با گل گریمالدو در دقیقه 88 یک بر صفر در خانه از سد آاِک یونان گذشت. گانالوپوس از تیم یونانی در دقیقه 87 کارت قرمز گرفت. به این ترتیب در جدول گروه پنجم بایرن 14 و آژاکس 12 امتیازی به دور بعد رسیدند و بنفیکای هفت امتیازی راهی لیگ اروپا شد.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه هشتم، یانگ بویز در خانه خودش 2 بر  یک یوونتوس را برد. هورانو در دقایق 30 (از روی نقطه پنالتی) و 68 برای میزبان و دیبالا در دقیقه 80 برای یووه گل زدند.

منچستریونایتد هم در خانه والنسیا 2 بر یک شکست خورد. سولر در دقیقه 17 و جونز (مدافع حریف) در دقیقه 47 برای والنسیا گل زدند و تنها گل تیم مورینیو به وسیله رشفورد در دقیقه 87 زده شد. در جدول گروه آخر یوونتوس 12 و منچستریونایتد 10 امتیازی به دور یک هشتم نهایی رسیدند و والنسیا با هشت امتیاز مسافر لیگ اروپا شد.

لیگ قهرمانان اروپا|رئال مادرید با ترکیب جوانش در خانه مغلوب زسکا مسکو شد/ ویکتوریا پلژن، رم 10 نفره را برد و به لیگ اروپا رسید

 

انتهای پیام/

R7879/P1015145/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی آرسنال به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی راهی مرحله نیمه نهایی شود. 

شاگردان توماس توخل این هفته شاهد جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا بودند و پس از بیشتر از یک دهه نتوانستند از عنوان قهرمانی‌شان در این مسابقات دفاع کنند اما هنوز این فرصت را دارند که جام قهرمانی لیگ قهرمانان را با خود به خانه ببرند. 

کان در اولین گفتگوی رسمی‌اش با روزنامه بیلد پس از اخراج از بایرن گفت:« وقتی یکی از برترین رمبیان اروپا که تیمی پر از ستاره‌های دشوار در پاریس را به فینال لیگ قهرمانان رساند و با چلسی قهرمانی این مسابقات شد، مجبور است با مشکلات زیادی در مونیخ روبرو شود، مشخص است که شرایط به چه صورت است. 

لورکوزن فصل بسیار خوبی را در بوندسلیگا داشت و آنها روند پیروزی باورنکردنی را ثبت کردند. باید توجه داشت که تیم قهرمان بهترین عملکرد قرنش را به ثبت رساند. این تنها راه بیرون راندن بایرن از تاج و تخت قهرمانی بود. در اروپا شرایط متفاوت است و هنوز شانس هنوز در بین چهار تیم برتر وجود دارد. 

برای بازی برابر آرسنال هیجان دارم. هنوز هم هوادار بایرن هستم و همیشه هم همینطور خواهد بود. من دیگر کارها را به صورت روزانه پیگیری نمی‌کنم و تمرکزم روی مسائل دیگر است و بسیار سفر می‌کنم. اما هر زمان که ممکن باشد، بازی‌ها را تماشا خواهم کرد.»

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است