Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان، مقابل آژاکس به تساوی 3-3 رسید و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این دیدار پرگل و جذاب که دو اخراجی هم داشت، دو تیم چند بار پیروزی را دست به دست کردند و در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند. 

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه آژاکس ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 12، سرژ گنابری می توانست اولین گل بازی را به نام خود ثبت کند اما ضربه او را اونانا با یک واکنش خوب، از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

اما تنها یک دقیقه بعد، بایرن سرانجام به گل رسید. روی یک پاس در عمق عالی از گنابری بود که روبرت لواندوفسکی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازیکنان میزبان پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 19 به گل تساوی برسند اما روی فرصتی که دوشان تادیچ ایجاد کرد، دالی بلیند دو بار پیاپی دروازه مانوئل نویر را هدف قرار داد اما هر بار مدافعان بایرن سد راه شدند و در نهایت این موقعیت از دست رفت.

حملات آژاکس ادامه داشت اما این بایرن بود که در دقیقه 27، روی یک ضدحمله بسیار خطرناک، تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت. این توماس مولر بود که حرکت را از زمین خودی آغاز کرد و پاس عمقی او را گنابری با یک پاس عرضی، به یک موقعیت گلزنی عالی برای لواندوفسکی تبدیل کرد اما ضربه او از داخل محوطه جریمه را اونانا عالی دفع کرد و ضربه بعدی را هم جاشوا کیمیچ از بالای دروازه به بیرون زد.

در ادامه کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شد اما در دقایق پایانی این نیمه، باز هم بازیکنان آژاکس بودند که برای زدن گل تساوی پیش کشیدند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود بایرن به پایان رسید.

نیمه دوم آژاکس بهتر آغاز کرد و با پرس از جلوی زمین، دردسر زیادی برای بازیکنان بایرن ایجاد کردند. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه تیم میزبان در دقیقه 61 توانست به گل تساوی برسد. روی یک پاس در عمق، فن دن بیک کنار محوطه شش قدم بایرن صاحب توپ شد و پاس در عرض او را تادیچ با یک بغل پای ساده، تبدیل به گل کرد.

بایرنی ها خیلی زود می توانستند کار را به تساوی بکشند اما باز هم واکنش عالی اونانا روی ضربه سر لواندوفسکی، اجازه نداد دروازه آژاکس باز شود

دو دقیقه بعد، خطای ووبر روی گورتسکا، فرصت یک ضدحمله خطرناک را از بایرن گرفت و داور هم او را با کارت قرمز جریمه کرد تا کار برای میزبان دشوارتر شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا فوتبال بایرن مونیخ آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

دو روز پیش روزنامه ورزشی بیلد مدعی شد که اونای امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشته و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

پاسخ استون ویلا به بایرن ولی قاطع بود، اینکه امری با باشگاه تمدید خواهد کرد. طبق گزارش دیوید اورنشتاین از سایت اتلتیک، سرمربی اسپانیایی قرارداد خود را با ویلا تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و استون ویلا کاملا از داشتن این مربی اسپانیایی رضایت دارد.

ویلا با 66 امتیاز و دو بازی بیشتر از تاتنهام 62 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و از شانس های مسلک کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد