Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@12:46:07 GMT

مقام کوبایی: سوریه حتما بر تروریسم غلبه خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۰۴۶

مقام کوبایی: سوریه حتما بر تروریسم غلبه خواهد کرد

خبرگزاری مهر: به نقل از سانا، امروز «سانتیاگو بادیا» معاون رئیس گروه دوستی پارلمانی کوبا و سوریه با «ادریس میا» سفیر سوریه در کوبا دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش؛ معاون رئیس گروه دوستی پارلمانی کوبا و سوریه با اشاره به پایداری ملت و ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم تاکید کرد: سوریه حتما علیه تروریسم پیروز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوبه خود «ادریس میا» سفیر سوریه در کوبا تاکید کرد که کشورش مخالف هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی سوریه است.

سفیر سوریه در کوبا به اهمیت تحکیم روابط پارلمانی میان دو کشور، اشاره کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سوریه تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام لایحه حجاب و عفاف به کجا کشیده شد؟

سید محمد حسینی معاون امور پارلمانی دولت در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف بیان کرد: در حال حاضر لایحه حجاب و عفاف بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص است که در حال اصلاحات است و امیدواریم به زودی نهایی شود.

معاون امور پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اما اقدامی هم اخیرا فراجا پیرو تاکید مقام معظم رهبری داشتند و قطعا دولت هم در بخش های فرهنگی باید وظایف خود را انجام دهد و بر اساس این لایحه جدید هم بسیاری از دستگاه ها موظف شدند که وظایف خود را انجام دهند؛ از جمله وزارت آموزش و پروزش و وزارت بهداشت باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

حسینی خاطر نشان کرد: فراجا تذکرات را انجام می دهد ؛در لایحه جدید بی حجابی به عنوان تخلف از قانون مد نظر قرار گرفته است. معتقدم همین که انسجامی در کشور ایجاد شود نتیجه خوبی به همراه دارد. در همین روزها هم تغییرات خوبی انجام شده که ادامه دار خواهد بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف به کجا کشیده شد؟
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها