Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس از شکست عجیب تیمش مقابل یانگ بویز می گوید و معتقد است آن‌ها نمایش خوبی داشته اند و تنها عدم استفاده از موقعیت ها این نتیجه را رقم زده است. 

طرفداری- ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از شکست ناباورانه تیمش مقابل یانگ بویز در سوئیس، در گفتگو با رای اسپورت گفت:

شکست ناامید کننده ای بود، اما به هدفمان رسیدیم و موفق شدیم به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شویم، حتی در شبی که هیچ چیزی مطابق  انتظار پیش نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت های زیادی را از دست دادیم و پنالتی به آن ها هدیه دادیم، پس طبیعی بود که در نهایت مغلوب بازی باشیم. فراموش نکنیم رویکرد یوونتوس در پایان خوب بود و اینکه تا آخرین لحظه جنگیدیم، نکته مثبتی بود.  

الگری درباره اینکه گل دوم یوونتوس در دقایق پایانی به خاطر موقعیت رونالدو، آفساید اعلام شد، گفت:

مشخصاً آفساید بود، به هر صورت، آن گل چیزی را تغییر نمی داد. ما خیلی خوب شروع کردیم و رویکرد کند و سستی نداشتیم، اما در هر صورت مطابق انتظار ما شرایط بازی رقم نخورد ولی در نهایت به عنوان صدرنشین صعود کردیم و به نظرم بازیکنانم شایسته این هستند که از آن‌ها تشکر کنم. پیانیچ؟ ترجیح دادم برای دربی هفته آینده به او استراحت بدهم.

الگری درباره اینکه ترجیح می دهد از میان اتلتیکو مادرید، تاتنهام، لیورپول، شالکه، آژاکس و لیون با کدام تیم مواجه شود، گفت:

اگر در فرم آماده ای تا ماه فوریه قرار داشته باشیم، تفاوتی نمی کند با چه تیمی روبرو شویم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها

خبرورزشی نوشت: تیم ملی فوتبال ایران یک پیروزی مهم و خارج از خانه برابر ترکمنستان در عشق آباد کسب کرد. بردی که البته به قیمت آسیب دیدگی چند بازیکن به واسطه انجام مسابقه روی زمین چمن مصنوعی حاصل شد و حتی فدراسیون فوتبال کشورمان هم با انتشار عکس‌هایی از وضعیت پا‌های چند ملی‌پوش به شدت از برگزاری بازی بر روی زمین چمن مصنوعی انتقاد کرد.

ولی نکته جالب توجه اینجاست که سردار آزمون مهاجم مصدوم تیم ملی که فعلاً نمی‌تواند به میدان برود و تیم ملی را تحت عنوان تماشاچی در سفر به عشق آباد همراهی کرده بود، پیش از شروع بازی با انتشار این عکس در فضای مجازی از میزبانی ترکمنستانی‌ها تشکر کرد تا نشان بدهد از فضا کاملاً رضایت دارد! البته اینطور که همراهان تیم ملی می‌گفتند، منظور سرداردر واقع شکل میزبانی و پذیرایی ترکمن‌ها از تیم ملی بود و قضیه ارتباطی به چمن مصنوعی نداشت!

ب

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • «با طبيعت مهربان باشيم»؛ اولين پويش محيط زيستى سال جدید
  • بدترین عید زندگی مسعود پزشکیان
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود / مچ پای بازیکنانم خون آلود شد
  • قائدی:گلم را به طارمی تقدیم می‌کنم
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی