Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه با هشت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که تیم شهروند اراک روز چهارشنبه میزبان تیم والیبال سایپای تهران بود.

براساس این گزارش، دو تیم در شرایطی در ورزشگاه شهید ثامنی اراک مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که تیم والیبال شهروند اراک در هفته یازدهم سه بر یک درنای ارومیه را در خانه شکست داده بود و تیم سایپای تهران نیز ۳ بر ۱ بر تیم والیبال تبریز غلبه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد این بازی برای هر دو تیم حایز اهمیت بود و تلاش داشتند تا در این دیدار از برد خود که به دست آورده بودند دفاع کنند. تیم شهروند اراک با انجام ۱۰ بازی ۶ برد و چهار باخت و کسب  ۱۷ امتیاز در رده پنجم جدول قرار داشت و تیم سایپا نیز دو پله پایین تر از تیم شهروند اراک در  جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور جای گرفته بود.

به هر تقدیر هر دو تیم با داشتن انگیزه برای کسب پیروزی مقابل یکدیگر وارد کار زار شدند. اگرچه تیم والیبال شهروند اراک در گیم اول بازی را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ بر حریف واگذار کرد، اما با اقتدار کامل و هوشیاری بازیکنان و تعویض به موقع مربی موفق شدند ست های دیگر را به سود خود پایان دهند.

تیم شهروند اراک در ست های دیگر با نتایج ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۲، و ۲۵ بر ۱۸ پیروزی میدان شد و موفق شد با کسب امتیاز بیشتر در رده بالاتر جدول از موقعیت خوبی برخوردار شود.

داوری این مسابقه را کیوان عابدزاده و مسعود قاری برعهده داشتند و همچنین حمید فاضلی فرد به عنوان ناظر داوری و حسین پور کاشانی به عنوان نماینده سازمان لیگ یک کشور در این مسابقات نظارت داشتند.

کد خبر 4483866

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی دوستانه والیبالیست های دامغانی با تیم هنرمندان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این بازی دوستانه که در سالن ۹ دی دامغان برگزار شد ، تیم هنرمندان ایران ۳ بر یک بر تیم والیبال پیشکسوتان دامغان غلبه کرد
اعضای تیم والیبال هنرمندان دامغان را سید جواد هاشمی ، ناصر پورکرم ، امید جهان ، کیانوش گرامی ، صمد کشکولی و رضا بنفشه خواه تشکیل می‌دادند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دو شکست و یک برد حریف نامدار اروپایی مقابل هندبالیست‌های جوان ایران
  • بازی دوستانه والیبالیست های دامغانی با تیم هنرمندان
  • دردسرساز شدن چاله‌های ایجاد شده بعد از عملیات جدول گذاری در خیابان زکریا شهر ری
  • نگاهی به حال و هوای بازار بزرگ شهر تهران در قالب تصاویر
  • رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ایران + تصاویر |‌ چند شهروند روسی صبح امروز در تهران رای دادند؟
  • زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در سال جدید
  • نگرانی رانندگان از وجود کانال بدون حفاظ در کنار جاده اراک - سلفچگان + تصویر
  • پیروزی آدانادمیر اسپور در حضور کامل میلاد محمدی
  • نخستین پیروزی تیم ایران در جام ملت‌های گلبال
  • ثبت اولین برد برای تیم ملی گلبال بعد از دو باخت